До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку!
Відповідно до п. 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470, виконавчі комітети селищних рад щороку в період з 01 жовтня по 31 грудня проводять перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку.
Прохання до громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Рокитнянської селищної ради, та ще не оновили свої документи, підтвердити своє право на поліпшення житлових умов з 01 жовтня до 31 грудня 2024 року.
Перереєстрація облікових даних громадян, які потребують поліпшення житлових умов здійснюється на підставі поданої громадянами заяви до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнянської селищної ради. До заяви додаються:
1. Копії паспортів заявника та членів його сім’ї (сторінки 1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію), (ID-карток та витяг щодо реєстрації місця проживання). При поданні документів особа повинна мати з собою для звірки оригінали документів з яких зроблено копії.
2. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника та членів його сім’ї.
3. Копії свідоцтв (про народження, одруження, розлучення тощо).
4. Витяг з реєстру територіальної громади на кожного члена сім’ї.
5. Витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні.
6. Довідка бюро технічної інвентаризації про наявність/відсутність зареєстрованого права власності на нерухоме майно станом на 29.12.2012 за заявником та членами сім’ї, які перебувають на квартирному обліку.
7. Довідки з місця роботи осіб, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Рокитнянської селищної ради.
8. Довідка з місця роботи чи перебуває (не перебуває) особа на квартирному обліку за місцем роботи.
9. Якщо особа не працює – довідки, що засвідчують факт перебування особи без постійної роботи.
10. Копія технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право власності на житло (свідоцтво про право власності – якщо житло приватизоване).
11. Копії документів, які підтверджують право на пільги, якщо особа, яка перебуває на квартирному обліку, має право на пільги (у разі необхідності).
Принагідно інформуємо, що у разі не поновлення громадянином щорічно з 01 жовтня по 31 грудня документів на підтвердження підстав перебування на квартирному обліку протягом трьох років поспіль, громадська комісія з житлових питань при виконавчому комітеті Рокитнянської селищної ради розглядає облікову справу та готує подання про зняття з квартирного обліку (включаючи членів сім’ї, які перебувають разом із заявником на квартирному обліку).
Для отримання додаткової інформації звертатися до спеціаліста І категорії відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та розвитку інфраструктури Рокитнянської селищної ради Костенко Лілії Ігорівни, за адресою: селище Рокитне, вул. Незалежності, 2, (2-й поверх).