У Київській ОВА працює телефонна «гаряча лінія» для звернень громадян

Дата: 18.01.2023 14:11
Кількість переглядів: 343

Фото без описуУ Київській обласній військовій адміністрації продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від жителів регіону. Кол-центр працює з понеділка до п’ятниці з 09:00 до 18:00.

Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.

За цим номером ви можете звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території області.
Увага! Дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.

Так, за минулий тиждень, з 9 до 15 січня, на «гарячу лінію» Київської обласної військової адміністрації надійшло 348 телефонних дзвінків. Усі запити, що надійшли до контактного центру КОВА, передані для опрацювання до відповідних структур.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь