У Київській ОВА працює телефонна «гаряча лінія» для звернень громадян
У Київській обласній військовій адміністрації продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від жителів регіону. Кол-центр працює з понеділка до п’ятниці з 09:00 до 18:00.
Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
За цим номером ви можете звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території області.
Увага! Дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.
Так, за минулий тиждень, з 9 до 15 січня, на «гарячу лінію» Київської обласної військової адміністрації надійшло 348 телефонних дзвінків. Усі запити, що надійшли до контактного центру КОВА, передані для опрацювання до відповідних структур.