У Київській ОВА працює телефонна «гаряча лінія» для звернень громадян

Дата: 18.01.2023 14:11
Кількість переглядів: 396

Фото без описуУ Київській обласній військовій адміністрації продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від жителів регіону. Кол-центр працює з понеділка до п’ятниці з 09:00 до 18:00.

Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.

За цим номером ви можете звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території області.
Увага! Дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.

Так, за минулий тиждень, з 9 до 15 січня, на «гарячу лінію» Київської обласної військової адміністрації надійшло 348 телефонних дзвінків. Усі запити, що надійшли до контактного центру КОВА, передані для опрацювання до відповідних структур.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь