Переваги користування «Електронним кабінетом шукача роботи»
На порталі Державної служби зайнятості є можливість створити «Електронний кабінет шукача робота» https://www.dcz.gov.ua/cabinet, ним може користуватися як зареєстрований безробітний так і шукач роботи.
В кабінеті зареєстрований користувач отримає швидкий і зручний доступ до інформації про вакансії та інші послуги служби онлайн.
Для реєстрації кабінету потрібен кваліфікований електронний підпис (КЕП), який можна отримати в будь-якому центрі сертифікації ключів.
Зареєстровані безробітні можуть:
- дізнатися про заплановані заходи служби зайнятості;
- отримати інформацію про нарахування та виплати, а також оформити довідку в електронному вигляді;
- переглянути вакансії, на які ви отримали направлення;
- припинити реєстрацію в статусі безробітного;
- подати документи до центру зайнятості онлайн;
- переглянути реєстр поданих документів.
Шукачі роботи можуть:
- створити резюме;
- подати онлайн-заяву на отримання статусу безробітного;
- шукати вакансії на Єдиному порталі вакансій служби зайнятості та надсилати відгуки роботодавцям.
Реєстрація в кабінеті шукача роботи доступна за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/cabinet
З питання отримання інформації можна звернутися до фахівців найближчого центру зайнятості. Контакти центрів зайнятості Київської області тут: http://surl.li/clyqi
Консультуємо онлайн через телеграм-канал підтримки: https://t.me/fnLlSCkuIls1ZjVi.
Ще більше інформації на нашій сторінці в фейсбук: https://www.facebook.com/kyivobl/