ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Дата: 04.07.2024 18:30
Кількість переглядів: 87

Фото без описуСплатити податки, не виходячи з дому

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що платники податків -  фізичні особи в особистому кабінеті Електронного кабінету  мають можливість сплатити податки, скориставшись однією  із запропонованих платіжних систем. 

Для сплати податків через Електронний кабінет потрібно:  

- у меню «Стан розрахунків з бюджетом»  

- обрати податок (платіж),  

- сканувати QR-код, 

- підтвердити операцію 

або 

- обрати одну із платіжних систем, 

- вказати реквізити платіжної карти, 

- підтвердити операцію. 

Платіжне доручення автоматично заповнюється на підставі облікових даних платника та відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджету.  

Які землі є несільськогосподарськими угіддями

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.п. 14.1.123 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, несільськогосподарські угіддя – це господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім віднесених до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо.

Заяву про повернення помилково/надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені можна надіслати через Електронний кабінет

 Головне управління ДПС у Київській області інформує, що платники податків заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі – Заява) мають можливість надіслати через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Заява подається в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету за формою J/F 1302002.

Вхід до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Створюючи Заяву в режимі «Введення звітності», платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити».  З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви (J/F 1302002) та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації).

У запропонованій формі необхідно заповнити відповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

До Заяви платник може подати копію одного платіжного документа. Для цього  у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми.

Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом.

Заява подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.

Підстави анулювання ліцензії на виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Порядок видачі та анулювання ліцензії на виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним врегульовано нормами Закону України від 19.12.1995 №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».

Ліцензія (спеціальний дозвіл) - це документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на провадження одного із зазначених у Законі №481/95 видів діяльності протягом визначеного строку – абзац 24  ст.1 Закону №481/95.

Анулювання ліцензії - позбавлення СГ (у тому числі іноземного СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) права на провадження діяльності, зазначеної в ліцензії – абзац 23  ст.1 Закону №481/95.

Відповідно до ст.ст. 3 та 15 Закону №481, ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного рішення про анулювання у формі розпорядження про таке анулювання на підставі, зокрема:

заяви СГ (у тому числі іноземного СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) про анулювання своєї ліцензії;

рішення про скасування державної реєстрації СГ (у тому числі іноземного СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

несплати чергового платежу за ліцензію;

акта про виявлення недостовірних даних у документах, поданих СГ разом із заявою про отримання ліцензії (отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами);

акта про встановлення факту відсутності СГ (у тому числі іноземного СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцем провадження діяльності, яка підлягає ліцензуванню. До такого акта долучається мультимедійна інформація щодо фіксації зазначеного факту технічними приладами та/або технічними засобами, що здійснюють або мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису, та/або засобами фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису;

акта про встановлення факту порушення строків звернення до органу ліцензування щодо зміни відомостей, зазначених у виданій СГ (у тому числі іноземному СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) ліцензії;

акта, що засвідчує факт відмови СГ (у тому числі іноземного СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) та/або його посадових (службових) осіб (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) без законних підстав у допуску уповноважених представників контролюючого органу до проведення перевірки, складеного відповідно до вимог п. 81.2 ст. 81 ПКУ. До такого акта долучається мультимедійна інформація щодо фіксації зазначеного факту технічними приладами та/або технічними засобами, що здійснюють або мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису, та/або засобами фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису;

відмови, без законодавчих підстав, від доступу представника контролюючого органу до проведення перевірки відповідно до вимог ст.ст. 80, 81 ПКУ, на підставі акта, складеного посадовими (службовими) особами податкового органу, який засвідчує факт відмови;

акта або рішення суду про встановлення факту здійснення СГ (у тому числі іноземним СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі фальсифікованим або необлікованим у такого суб’єкта господарювання, зокрема, пальним;

рішення РНБО України, введеного в дію указом Президента України про застосування до СГ санкції, передбаченої п. 6 частини першої ст. 4 Закону України від 14.08.2014 № 1644-VII «Про санкції»;

встановлення факту здійснення роздрібної торгівлі через реєстратори розрахункових операцій (книги обліку розрахункових операцій), не зазначені в ліцензії.

Чинним законодавством не передбачено повернення коштів у разі дострокового анулювання ліцензії на виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.

Згідно з ст. 18 Закону № 481 ліцензії, за якими до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України або за наявності обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) не сплачено черговий платіж та/або закінчився термін їх дії, вважаються діючими.

Обов’язки щодо сплати чергових платежів/дії щодо продовження ліцензії мають бути виконані суб’єктом господарювання протягом 30 днів, наступних за днем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану в Україні.

Витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС

Головне управління ДПС в Київській області повідомляє, що в електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання платниками документа, що підтверджує стан розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами, який формується автоматизовано з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника економічного аналізу територіального органу ДПС (далі – Витяг щодо стану розрахунків).

Для платників податків з 01 травня 2024 року в електронному кабінеті стане доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) на відмінну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.

Крім того, розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі - Запит) стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою.

Покроковий алгоритм дій для платників у отриманні Витягу щодо стану розрахунків.

1. Платник створює «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі - Запит) за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом:

для поля «період з «01» січня 20_року по «__» __20__року» Запиту:

вибору із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі – Витяг). За кожний рік Запит подається окремо;

для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)*** » Запиту:

встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»;

для поля «В розрізі платежів» Запиту:

встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів;

для поля «З підписом**** (станом на 1 число  звітного місяця)» Запиту:

встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП).

Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.

2. Надсилає Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.

3. Отримує Витяг за формою «J/F1400207».

Електронна копія фіскального звітного чека

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що згідно зі ст. 2 Закону України від 06.0.7.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами, електронна копія фіскального звітного чека – це ідентична копія (у формі електронних даних) фіскального звітного чека, створеного реєстратором розрахункових операцій та/або програмним реєстратором розрахункових операцій, що може використовуватися контролюючими органами як податкова інформація та під час проведення перевірок платників податків.

Які юридичні особи не можуть бути платниками ЄП третьої групи

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що   відповідно до п.п. 291.5.1 п. 291.5 ст.291 ПКУ, не можуть бути платниками єдиного податку третьої групи суб’єкти господарювання (юридичні особи), які здійснюють такі види діяльності:

  • діяльність з організації/проведення азартних ігор та з випуску/проведення лотерей;
  • обмін іноземної валюти;
  • виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу ПММ в ємностях до 20 л);
  • видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів/каміння, у т.ч. органогенного утворення (крім виробництва/реалізації ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів/каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення/напівдорогоцінного каміння);
  • видобуток/реалізацію корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення;
  • фінансове посередництво, крім сфери страхування, що здійснюється страховими агентами, визначеними ЗУ №85/96-ВР «Про страхування», сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розд. III ПКУ;
  • управління підприємствами;
  •  послуги пошти (крім кур’єрської), фіксованого телефонного зв’язку рухомого (мобільного) телефонного зв’язку,   з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних технічне обслуговування та експлуатація телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле -  і радіомовлення, проводового радіомовлення/ телемереж;
  • продаж предметів мистецтва, антикваріату, організація торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;
  • організація, проведення гастрольних заходів.

Крім того не можуть бути платниками ЄП:

  • страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів - п.п. 291.5.4. п. 291.5. ст. 291 ПКУ;
  • СГ, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать ЮО, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 % - п.п. 291.5.5. п. 291.5. ст. 291 ПКУ;
  • представництва, філії, відділення, інші відокремлені підрозділи ЮО, яка не є платником єдиного податку -п.п. 291.5.6. п. 291.5. ст. 291 ПКУ;
  • ЮО  – нерезиденти - п.п. 291.5.7. п. 291.5. ст. 291 ПКУ;
  • платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) - п.п. 291.5.8. п. 291.5. ст. 291 ПКУ.

Крім того, підпунктом 291.4.3 п.291.4 ст.291 ПКУ для платників ЄП третьої групи встановлено річний граничний обсяг доходу 1167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року.

Строк служби РРО

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п. 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.05. 2004 року № 601, строк служби - це строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність реєстратора розрахункових операцій, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів. Строк служби реєстраторів розрахункових операцій встановлює виробник цієї продукції.
Якщо виробником (постачальником) не встановлено строку служби (а це здебільшого стосується старих моделей касових апаратів), слід керуватися нормою щодо семирічного з моменту введення в експлуатацію, але не більше дев’яти років від дати випуску, строку служби апарата.

Щодо терміну сплати податкового зобов’язання, задекларованого у річній податковій декларації про майновий стан і доходи за 2023 рік

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що фізичні особи зобов’язані самостійно до 01 серпня 2024 року сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену  в поданих ними податкових деклараціях про майновий стан і доходи за 2023 рік - п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України . 

У разі несплати протягом строків, визначених ПКУ, узгодженої суми грошового зобов’язання, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу.

За несплату узгодженої суми грошового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору за наслідками поданої річної декларації про майновий стан і доходи у строк до 01 серпня року, що настає за звітним, платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- 5 % погашеної суми податкового боргу при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання;

- 10 % погашеної суми податкового боргу при затримці більше  30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання -  п. 124.1 ст. 124 ПКУ.

Ті самі дії, вчинені умисно - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 % від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання – п.124.2 ст.124 ПКУ.

Такі ж діяння, вчинені умисно повторно протягом 1095 календарних днів або які призвели до прострочення сплати грошового зобов’язання на строк більше 90 календарних днів, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50 % суми несплаченого/несвоєчасно сплаченого грошового зобов’язання -  п.124.3 ст.124 ПКУ.

Після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку  сплати  податкового зобов’язання, нараховується пеня.

ДПС затвердила довідники податкових пільг станом на 28 червня

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Державна податкова служба оновила довідники податкових пільг (станом на 28 червня 2024 року):

- Довідник № 124/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;

- Довідник № 124/2 інших податкових пільг.

Оновлені Довідники податкових пільг містять перелік пільг із податку на прибуток, плати за землю, ПДВ, акцизного податку, податку на нерухоме майно, місцевих податків та зборів, а також початок та кінець дії пільг.

Єдиний державний реєстр місць зберігання

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до абзацу 21  ст.1 Закону України від 19.12.1995  №481/95-ВР,  місце зберігання  спирту етилового, біоетанолу та спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах -  це місце, що використовується для зберігання вищеперерахованої продукції, відомості про місцезнаходження якого внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання.

Єдиний державний реєстр місць зберігання (Єдиний реєстр) - перелік місць зберігання, який ведеться податковими органами і містить визначені цим Законом відомості про місцезнаходження місць зберігання та відомості про заявників - абзац 22  ст.1 ЗУ №481/95-ВР.

Коли актив визнається основним засобом

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до  п.п. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, в податковому обліку основними засобами вважаються матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 20 тис. грн., невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 20 тис. грн. і поступово зменшується у зв’язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік).

Щодо заповнення полів «Код виду сплати» або «Додаткова інформація запису» реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що Порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 22.03.2023 № 148 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок № 148).

Пунктом 2 розд. ІІ Порядку № 148, зокрема, визначено, що під час сплати податків, зборів на бюджетні рахунки платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює такі поля:

         «Код виду сплати»;

         «Додаткова інформація запису».

У полі «Код виду сплати» платник заповнює код виду сплати, визначений Переліком кодів видів сплати, які використовуються платниками, згідно з додатком 1 до Порядку № 148;

У полі «Додаткова інформація запису» платник заповнює інформацію щодо переказу коштів у довільній формі. Суб’єкти господарювання, які проводять господарську діяльність на підставі ліцензії та/або спеціального дозволу, зазначають інформацію щодо звітного (податкового) періоду, за який сплачуються податкові зобов’язання, та дозвільного документа (вид дозвільного документа, номер, дата).

Якщо платником при сплаті, зокрема, податків, зборів на бюджетні рахунки у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції не зазначено або зазначено код виду сплати, який відсутній у додатку 1 до Порядку № 148, вважається, що платник сплатив грошове зобов’язання за кодом виду сплати 101 (п. 4 розд. ІІ Порядку № 148).

Законодавством не передбачена відповідальність платників податків у разі невірного заповнення полів «Код виду сплати» або «Додаткова інформація запису» реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції.
При цьому Порядок № 148 не містить норми щодо можливості виправлення платником невірного заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції.

Переваги використання єдиного рахунку

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що вiдповiдно до статтi 351 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)  єдиний рахунок - це рахунок, відкритий у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, який може використовуватися платником податків для сплати грошових зобов'язань та/або податкового боргу з податків та зборів, передбачених цим Кодексом, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Повідомлення про використання або про відмову від використання єдиного рахунка подається платником в електронній формі через електронний кабінет (форма заяви J1307001 – для юридичних осіб або F1307001 – для фізичних осіб).

Використання єдиного рахунка платником розпочинається з робочого дня, що настає за днем подання ним повідомлення про використання єдиного рахунка.

З початком  використання платником єдиного рахунку платник податків зобов'язаний здійснювати сплату грошових зобов'язань та/або податкового боргу з податків та зборів, єдиного внеску, інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, через єдиний рахунок, крім випадків, передбачених абзацом другим пункту 35 1.1 цієї статті -  п. 35 1.3 ст. 35 1  ПКУ.

Кошти, які сплачені на інші рахунки у випадку, передбаченому абзацом першим цього пункту, вважаються помилково сплаченими грошовими зобов’язаннями та підлягають поверненню у порядку, визначеному статтею 43 ПКУ.

Внесення коштів платником податку на єдиний рахунок вважається внесенням коштів таким платником податку до бюджету.

Для зарахування коштів на єдиний рахунок платник заповнює платіжну інструкцію на їх переказ відповідно до вимог Порядку функціонування єдиного рахунка та виконання норм статті 351 Податкового кодексу України центральними органами виконавчої влади, затвердженого Кабінетом міністрів України від 29 квітня 2020 р. №321, заповнення реквізиту “Призначення платежу” платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення, затвердженого Мінфіном та згідно з Інструкцією про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженою постановою Правління Національного банку від 29 липня 2022 р. № 163, з урахуванням вимог зазначеного Порядку.

Інформація про рух коштів на єдиному рахунку доступна платнику в електронному кабінеті в актуальному стані.

У разі відмови платника від використання єдиного рахунка таке використання припиняється починаючи з 1 січня наступного календарного року на підставі повідомлення про відмову від використання єдиного рахунка.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь