ПРАЦЮЄ ТЕЛЕФОННА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» КИЇВСЬКОЇ ОВА ДЛЯ ГРОМАДЯН
У Київській обласній військовій адміністрації продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від жителів області.
Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34. Контактний центр працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.
Звернутися до контакт-центру може кожен громадянин. Також приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.
Додзвонювачі «гарячої лінії» наразі найчастіше порушують питання, які стосуються роботи структурних підрозділів КОВА, надання гуманітарної допомоги. Крім того, заявників цікавить інформація щодо підтримки внутрішньо переміщених осіб та надання тимчасового житла.
Усі заяви, які надійшли на «гарячу лінію», невідкладно передаються в роботу до відповідних структурних підрозділів КОВА.
Нагадуємо, що реєструються та розглядаються лише ті звернення, які належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.