ПРАЦЮЄ ТЕЛЕФОННА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» КИЇВСЬКОЇ ОВА ДЛЯ ГРОМАДЯН

Дата: 02.04.2024 13:31
Кількість переглядів: 73

Фото без описуУ Київській обласній військовій адміністрації продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від жителів області.

Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34. Контактний центр працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.
Звернутися до контакт-центру може кожен громадянин. Також приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.
Додзвонювачі «гарячої лінії» наразі найчастіше порушують питання, які стосуються роботи структурних підрозділів КОВА, надання гуманітарної допомоги. Крім того, заявників цікавить інформація щодо підтримки внутрішньо переміщених осіб та надання тимчасового житла.

Усі заяви, які надійшли на «гарячу лінію», невідкладно передаються в роботу до відповідних структурних підрозділів КОВА.
Нагадуємо, що реєструються та розглядаються лише ті звернення, які належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь