Інформація щодо виконання основних показників бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади за 10 місяців 2023 року

Дата: 29.11.2023 16:13
Кількість переглядів: 263

Фото без описуБюджет Рокитнянської селищної ради з офіційними трансфертами виконаний на 100,8 %.  При плані 269 млн. 938,0 тис. грн. надійшло 272 млн. 340,0 тис. грн., що на 2 млн. 402,0 тис. грн. надійшло більше планових показників.

По власних надходженнях бюджет виконаний на 101,3 %. При плані 180 млн. 675,0 тис. грн. надійшло 183 млн. 077,0 тис. грн., що на 2 млн. 402,0 тис. грн. надійшло більше планових показників.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року власні надходження збільшились на 30 млн. 193,4 тис. грн. Темп росту надходжень до відповідного періоду минулого року становить 119,7 %.

Найбільшу питому вагу у загальному обсязі надходжень власних доходів бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади займає податок та збір  на  доходи фізичних осіб - 34,6 %.  При плані 120 млн. 950,0 тис. грн. надійшло 122 млн. 320,0 тис. грн., що становить 101,1 % виконання плану, або на 1 млн. 370,0 тис. грн. надійшло більше. В порівнянні з надходженнями  минулого року, податку та збору на доходи фізичних осіб надійшло на 16 млн. 595,0 тис. грн. більше. Темп приросту становить 115,6 %. Головним чинником зростання ПДФО в умовах воєнного стану є збільшення грошового забезпечення військовослужбовців, внаслідок чого податок від зазначеної категорії платників зріс у 1,3 раз, або на 10 млн. 107,3 тис. грн.

Також на 3 млн. 868,0 тис. грн., порівняно з минулим роком, збільшився податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата (паї, зелений тариф). Надходження по даному платежу збільшились за рахунок того, що у 2023 році збільшилась орендна плата за  паї (на 5,0 тис. грн. за пай) а також ПДФО по зеленому тарифу збільшилось на 711,0 тис. грн. проти аналогічного періоду минулого року. За десять місяців поточного року надійшло дивідендів у сумі 3 млн. 197,0 тис. грн. (2 млн. 046,1 тис. грн. 64%), що на 1 млн. 452,3тис. грн. більше проти аналогічного періоду минулого року, а саме : ТОВ «АПК Насташка» - 1 млн. 156,5 тис. грн.; ПС/Г «Україна» - 145,7 тис. грн.; СТОВ «Ромашки» - 737,6 тис. грн., ТОВ «Сетагро Транс» - 6,3 тис. грн.

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати проти аналогічного періоду минулого року збільшився 1 млн. 371,6 тис. грн. при плані 65 млн. 700,0 тис. грн. надійшло 63 млн. 368,5 тис. грн., що становить 96,4 % виконання плану, або на 2 млн. 331,5 тис. грн. надійшло менше.          

Внаслідок запровадження воєнного стану з 24 лютого 2022 року по ряду підприємств відбулося призупинення або уповільнення господарської діяльності, що призвело до порушення стабільного характеру надходження податків і зборів та зміни існуючих пропорцій у структурі доходів.

Так деякі товариства частково відновили свою роботу, дію трудових договорів, та працюють не на повну потужність у зв’язку із відсутністю ринку збуту, а саме:  ТОВ «РКДЗ», ТОВ «Рокитнянський спецкар’єр», ТОВ «КСЛ», ТОВ «ОКДЗ», ПП «Сімол», ТОВ «Мисливський клуб Грибінник», ТОВ "ЗАВОД "ЕНЕРГІЯ», ТОВ «Сетагро», ТОВ «Ред Бул», ТОВ «Сетагро Північ», ТОВ «Сетагро Південь».

Перелік найбільших платників податку та збору на доходи фізичних осіб, які сплатили даний податок (64% до місцевого бюджету) за січень-жовтень 2023 року:

  1. Військова частина А0543 – 34 млн. 358,2 тис. грн.
  2. Відділ освіти – 10 млн. 942,2 тис. грн.
  3. СТОВ «Ромашки» - 6 млн. 149,0  тис. грн.
  4. ТОВ «АПК Насташка» - 7 млн. 148,5 тис. грн.
  5. Військова частина 1471 – 6 млн. 063,6 тис. грн.
  6. ТОВ «АПК Насташка» - 7 млн. 148,5 тис. грн.
  7. Київський обласний військовий комісаріат – 3 млн. 757,1 тис. грн.
  8. КНП «Рокитнянська багатопрофільна лікарня» - 3 млн. 479,4 тис. грн.
  9. ТОВ «РКДЗ» - 2 млн. 502,0 тис. грн.
  10. ТОВ «Агромілк» - 2 млн. 065,0 тис. грн.
  11. ТОВ «Мілк – Айленд» - 2 млн. 184,4 тис. грн.
  12. ПС/Г Агрофірма «Україна» - 1 млн. 631,4 тис. грн.

Податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності надійшло у сумі 3,5 тис. грн. при плані 5,0 тис. грн., що становить 70,2%  виконання плану, або надійшло на 1,5 тис. грн. менше плану. Це надходження за четвертий квартал 2022 року по Госпрозрахунковому проектно-виробничому архітектурно - планувальному бюро. Платниками податку на прибуток є комунальні підприємства, які не є прибутковими, а саме:

  • ГКП «ПВАПБ»;
  • ТРК «Рокита»;
  • КП Рокитне ЖЕП»;
  • КП «Рокитне водоканал»;
  • КП «Рокитнеблагоустрій»;
  • КП «Рокитнетепломережа»;
  • КП «Аптека №1».

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло у сумі 878,4 тис. грн. при плані 1 млн. 180,0 тис. грн., або на 301,6 тис. грн. надійшло менше плану, що становить 74,4 % виконання плану. В порівнянні з надходженнями  минулого року, даного податку надійшло на 141,0 тис. грн. менше. Платниками  даного податку є:

ДП Богуславське лісове господарство – у 2022 році сплачено – 578,3 тис. грн. у 2023 році сплачено 406,7 тис. грн., або на 171,6 тис. грн. надійшло менше, ніж у минулому році.

ДП Білоцерківське лісове господарство – у 2022 році сплачено – 441,1 тис. грн. у 2023 році надійшло – 467,9 тис. грн., або на 26,8 тис. грн. надійшло більше, ніж у минулому році.

ДП Ржищівський лісгосп – за 10 місяців поточного року надійшло 3,8 тис. грн., у минулому році надходження відсутні.

Рентної плати за користування надрами загальнодержавного значення надійшло в сумі 138,2 тис. грн., при плані 210,0 тис. грн., або на 71,7 тис. грн. надійшло менше  планових надходжень, що становить 65,8 % виконання плану. В порівнянні з надходженнями минулого року рентна плата зменшилась на 25,2 тис. грн., в зв’язку із призупиненням діяльності кар’єрів в період воєнного стану. Найбільші платники по сплаті даного податку (5 % до місцевого бюджету):

  • ТДВ «Рокитнянський спецкарꞌєр» - 66,2 тис. грн.;
  • ТОВ «КСЛ» - 49,0 тис. грн.;
  • ТОВ «Рокитнянський Гранкарꞌєр» - 17,9 тис. грн.

Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення надійшло у сумі 1 млн. 026,5 тис. грн., при плані 990,0 тис. грн., або на 36,5 тис. грн. надійшло більше планових показників. Рентну плату по даному виду надходжень сплачує один платник - ПП «Надра-Сервіс», який видобуває пісок. В порівнянні з надходженням минулого року, даного податку надійшло на 236,1 тис. грн. більше.

Акцизного податку з вироблених та ввезених на митну територію України підакцизних товарів (Пальне) надійшло у сумі 5 млн. 362,5 тис. грн. при плані 4 млн. 259,8 тис. грн. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, надходження збільшились на 4 млн. 326,2 тис. грн. Зміни у надходженнях даного податку  відбулися за рахунок урахування норм Закону України від 21.09.2022 № 2618-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо ставок акцизного податку на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану», яким передбачено відновлення з 01.01.2023 ставок акцизу на основні види пального з врахуванням оподаткування за повною ставкою.

Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло у сумі 3 млн. 166,8 тис. грн. при плані 2 млн. 870,0 тис. грн., що становить 110,3 % виконання планових показників, або на 296,8 тис. грн. надійшло більше.

Законом України від 15.02.2022 № 2042-IX «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» змінено механізм зарахування до бюджетів місцевого самоврядування акцизного податку з реалізації тютюнових виробів. Відповідно до постанови КМУ від 03.05.2022 №515 «Деякі питання зарахування акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах» з 1 травня 2022 року акцизний податок з реалізації тютюну зараховується до бюджетів місцевого самоврядування автоматично відповідно до часток, що визначаються щомісячно, як співвідношення вартості реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі тютюнових виробів на відповідній території за звітний місяць до загальної вартості реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі тютюнових виробів в цілому по Україні.

В порівнянні з минулим роком надходження від продажу алкогольних напоїв  збільшилися на 743,0 тис. грн. так як в період воєнного стану змінився час продажу алкогольних напоїв. Найбільші платники даного податку за звітний період:

  • ТОВ «Фора» - 570,3 тис. грн.
  • ТОВ «АТБ- Маркет» - 473,1 тис. грн.
  • ФОП Заєць Ю.А. - 140,3 тис. грн.
  • ТОВ «Конверс Лінкс» - 55,9 тис. грн.

Місцевих податків та зборів (26,5 % у структурі доходів загального фонду) надійшло 48 млн. 464,1 тис. грн. при плані 48 млн. 299,6 тис. грн., що становить 100,3 %, або на 164,4 тис. грн. надійшло більше планових показників, в тому числі:

● податку на нерухоме майно (8,5 % у структурі місцевих податків та зборів) відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними та фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості (код 18010100-18010400) надійшло у сумі 4 млн. 136,7 тис. грн. при плані 4 млн. 673,0 тис. грн., що становить 88,5 % виконання плану або на 536,2 тис. грн. надійшло менше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшилися на 1 млн. 092,8 тис. грн. 

● земельного податку та орендної плати з юридичних та фізичних осіб (37,0 % у структурі місцевих податків та зборів) (код 18010500-18010900) надійшло у сумі 17 млн. 957,5 тис. грн. при плані 17 млн. 939,7 тис. грн., що становить 100,0 % виконання планових показників, або на 17,8  тис. грн. надійшло більше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження  збільшились на 6 млн. 348,8 тис. грн. 

Земельного податку з юридичних осіб в порівнянні з аналогічним періодом минулого року надійшло на 469,5 тис. грн. менше, так як Державному територіально-галузевому об'єднанню «Південно-Західна залізниця» на 2023 рік була  зменшена грошова оцінка землі. А от земельний податок з фізичних осіб навпаки зріс на 1 млн. 878,5 тис. грн. проти аналогічного періоду минулого року.  Так як на період з березня 2022 року по 31 грудня, існували пільги щодо плати за землю (земельний податок та орендна плата) на територіях, де ведуться (велися) бойові дії, перелік таких територій був не визначений на законодавчому рівні, що унеможливлювало чітке визначення та підстави для стягнення плати за землю.

Орендної плати з юридичних осіб надійшло на 4 млн. 331,4 тис. грн. більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Цей ріст пояснюється тим, що у червні місяці від ТОВ «Рокитнянський Гранкарꞌєр» надійшов борг 2022 року за оренду землі у сумі 1 млн. 864,2 тис. грн. Так порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження від орендної плати по ТОВ «Рокитнянський Гранкарꞌєр» збільшились на 2 млн. 872,6 тис. грн., по ТОВ «Граніт інвест-Рокитне» на 493,4 тис. грн. Карꞌєри  в період воєнного стану частково відновили свою діяльність.               

Орендної плати з фізичних осіб в порівнянні з минулим роком надійшло на 608,4 тис. грн. більше, так як були сплачені борги минулих років.

● транспортного податку з фізичних та юридичних осіб надійшло у сумі 181,4 тис. грн. при плані 209,9  тис. грн., що становить 86,4 %  або на  28,5 тис. грн. надійшло менше планових показників.

● збору за місця для паркування транспортних засобів надійшло у сумі 72,0 тис. грн. при плані  65,0 тис. грн., що становить 110,8 % виконання плану, або на 7,0 тис. грн. надійшло більше.

● туристичного збору надійшло у сумі 20,0 тис. грн. при плані 20,0 тис. грн. Це сплата туристичного збору за IV квартал 2022 року та перше півріччя 2023 року від ТОВ «УДС».

● єдиного податку з юридичних та фізичних осіб (33,4 % у структурі місцевих податків та зборів)  надійшло у сумі 15 млн. 951,2  тис. грн. при плані  15 млн. 982,0 тис. грн., що становить 99,8 % виконання плану, або на 30,8 тис. грн. надійшло менше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 1млн. 070,8 тис. грн.

В тому числі: єдиного податку з юридичних осіб надійшло у сумі 1 млн. 869,3 тис. грн. при плані 1 млн. 882,0 тис. грн., що становить 99,3 % виконання плану, або на 12,7 тис. грн. надійшло менше плану. В порівнянні з минулим роком надходження збільшились на 18,5 тис. грн.

єдиного податку з фізичних осіб надійшло у сумі 14 млн. 081,8 тис. грн. при плані 14 млн. 100,0 тис. грн., що становить 99,8 % виконання плану, або на 18,1 тис. грн. надійшло менше. На обсяг надходжень вплинуло застосування положень Закону України від 15.03.2022 №2120 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» в частині єдиного податку (для 1 та 2 груп платників – можливість не сплачувати податок, для 3 групи – збільшення кола платників за рахунок збільшення річного доходу до 10 млрд. грн. та зменшення ставки до 2% доходу без сплати ПДВ). В порівнянні із минулим роком надходження збільшилися на 1 млн. 052,3 тис. грн.

 Найбільші платники єдиного податку з юридичних осіб за січень-жовтень 2023 року:

  • ТОВ «Кастас» - 599,4 тис. грн.;
  • ТОВ «Овостар Юніон» - 428,9 тис. грн.;
  • ТОВ «Сетагро центр» - 218,2 тис. грн.;
  • ТОВ «ТК Основа» - 148,5 тис. грн.;
  •  ТОВ «Ріал Естейт Сервіс» - 143,7 тис. грн
  • Рокитнянське Рай СТ – 52,4 тис. грн.;
  • ТОВ «ТД Інтеграл-Агро» - 32,6 тис. грн.

Найбільші платники єдиного податку з фізичних осіб за звітний період:

  • Марченко П.А. –  204,7 тис. грн.;
  • Геращенко Г.В. – 204,1 тис.грн.;
  • Савченко А.М. – 193,8 тис.грн.;
  • Коноваленко Б.О. – 188,8 тис. грн.;
  • Осовський С.П. – 183,0 тис. грн.;
  • Юхименко О.І. – 174,3 тис. грн.;
  • Коберник Т.А. – 161,5 тис. грн.

● єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надійшло у сумі 10 млн. 145,2 тис. грн. при плані 9 млн. 410,0 тис. грн., що становить   107,8 % виконання планових показників або на 735,2 тис. грн. надійшло більше. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 3 млн. 378,3 тис. грн. Це збільшення пояснюється тим, що Законом України були внесені зміни до Податкового кодексу від 30.11.2021 року № 1914-IX ст. 141 п.9 про сплату мінімального податкового зобов’язання. Так, у квітні-жовтні місяці надійшло мінімального податкового зобов’язання за 2022 рік у сумі 2 млн. 347,2 тис. грн., а саме: ТОВ «Синявське» - 1 млн. 437,4 тис. грн.; ТОВ «Агро-Екоукр» - 244,9 тис. грн.; СФГ «Світанок» - 8,2 тис. грн.; ПП «Промбуд» - 5,0 тис. грн.; СФГ «Нива – 2» - 80,5 тис. грн.; ПСА «Запрудянська» - 121,8 тис. грн.; ТОВ «Самбор – Агро» - 91,4 тис. грн.; ТОВ «Озерна – Агро» - 357,9 тис. грн.  

Найбільші платники даного податку за звітний період:

  • ТОВ «Синявське» - 1 млн. 846,7 тис. грн.;
  • СТОВ «Ромашки» - 1 млн. 018,1 тис. грн.;
  • ТОВ «АПК Насташка» - 812,3 тис. грн.;
  • СТОВ «Нива» - 628,3 тис. грн.;
  • ПС/Г Агрорфірма «Україна» - 580,7 тис. грн.;
  • ТОВ «Озерна – Агро» - 493,5 тис. грн.;
  • ТОВ «Мілк-Айленд» - 458,1 тис. грн.;
  • ТОВ «Агромілк» - 356,0 тис. грн.;
  • ПП «Острівське» - 336,5 тис. грн.;
  • ТОВ «Агро-Екоукр» - 324,4 тис. грн.;
  • ТОВ «Самбор Агро» - 311,3 тис. грн.

Інші надходження (штрафні санкції, адміністративні штрафи) надійшли у сумі 132,4 тис. грн., що становить 125,3 % виконання плану, або на 26,7 тис. грн. надійшло більше плану. Рішенням виконавчого комітету Рокитнянської селищної ради від 10.02.2021 р. №7 була створена адміністративна комісія при виконавчому комітеті Рокитнянської селищної ради. За січень-жовтень місяці було проведено 64 комісій та  накладені адміністративні штрафи у сум 35,1 тис. грн. за неправдиві свідчення ст. 183 та порушення правил благоустрою ст.152.

Плати за надання адміністративних послуг надійшло у сумі 1 млн. 027,4 тис. грн., що становить 77,9 % виконання плану, або на 290,1 тис. грн. надійшло менше планових показників. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 203,7 тис. грн., так як з 01.09.2023 року центральне міжрегіональне управління державної міграційної служби припинило свою діяльність у Рокитнянській селищній територіальній громаді в зв’язку з перерозподілом персоналу та технічних ресурсів відповідно до наявного навантаження.

Державного мита надійшло 451,6 тис. грн. при плані 383,9 тис. грн., що становить 117,6 % виконання планових показників, або на 67,7 тис. грн. надійшло більше планових показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 301,9 тис. грн.

Орендної  плати  за водні об’єкти (їх частини) надійшло у сумі 9,7 тис. грн. при плані 6,7 тис. грн., що становить 145,1 % виконання плану. Від ПП «Авілія» надійшла заборгованість минулих років у сумі 2,7 тис. грн., по ТОВ «Рокитнянський рибгосп» у лютому місяці сплачена вся річна сума 3,1 тис. грн.

Інших надходжень надійшло у сумі 95,4 тис. грн., в тому числі:

  • 2,7 тис. грн. повернення Рокитнянською селищною радою до бюджету коштів минулого року  (0,5 тис. грн. - нестача конвертів та марок при інвентаризації, 2,2 тис. грн. – повернення у бюджет державного мита згідно рішення суду);
  • 2,8 тис. грн. повернення відділом освіти коштів (відшкодування за електроенергію за листопад-грудень місяці);
  • 89,9 тис. грн. повернення відділом культури коштів минулого року (рахунок-фактура за грудень місяць 2022 року за природній газ приміщень будинків культури та бібліотеки)

Видаткова частина загального фонду бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади виконана на 80,43 відсотки, або спрямовано 235млн. 226,5 тис. грн. Із загального обсягу видатків, питома вага по галузях наступна:

  • На освіту – 59,6 %;
  • На державне управління – 11,7%;
  • На соціальний захист населення – 8,1 %;
  • На культуру, фізичну культуру та спорт – 5,6 %;
  • На житлово–комунальне господарство - 5,8 %;
  • На охорону здоров’я – 3,0 %;
  • На економічну та  іншу діяльність – 4,2 %;
  • На міжбюджетні трансферти – 2,1 %.

Із загальної суми видатків на соціально-захищенні статті направлено 188 млн. 523,8 тис. грн., що складає 80,1 % від загальної суми видатків, з них на:

  • оплата праці і нарахування – 162 млн. 179,4 тис. грн. або 68,9 %;
  • на оплату за спожиті енергоносії – 12 млн. 232,7 тис. грн. або 5,2 %;
  • медикаменти та перев’язувальні матеріали – 84,8 тис. грн. або 0,04 %;
  • харчування - 6 млн. 658,3 тис. грн. або 2,8 %;
  • на виплату допомог та пільг – 7 млн. 368,6 тис. грн. або 3,1%.

Середня заробітна плата працівників бюджетної сфери та органів місцевого самоврядування за звітний період склала 10090,33 грн.

Начальник фінансового управління Людмила ГОРОБЕЦЬ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь