Комунікація із сімейним лікарем

Дата: 07.09.2023 11:55
Кількість переглядів: 55

Фото без описуМинулого тижня ми розбивали міф про “обов’язок” сімейного лікаря бути готовим видати лікарське свідоцтво про смерть у режимі 24/7 http://surl.li/kukyi

У продовження теми розбиваємо ще один стереотип, пов’язаний із комунікаціями із сімейним лікарем. А саме помилкову думку, що ❌сімейний лікар має пам’ятати всіх своїх пацієнтів ❌ Це - не так.

✅Отже, ви маєте номер мобільного телефону лікаря та телефонуєте з приводу необхідності отримати лікарське свідоцтво про смерть для своїх рідних. Але назвавши прізвище померлої людини, не варто очікувати, що лікар одразу пригадає, про якого саме пацієнта мова, якою була історія його чи її звернень та скарг.

Звичайно, існують виключення. Зазвичай важкохворих пацієнтів або пацієнтів із хронічними захворюваннями, які потребують постійного лікарського контролю, сімейний лікар може пам’ятати.

✅В будь якому разі, звертаючись до педіатра, сімейного лікаря чи терапевта з будь-якого приводу (не лише за сумних обставин, коли потрібне лікарське свідоцтво про смерть), дотримуйтесь простих правил здорової комунікації:

  • ✔Не телефонуйте після закінчення робочого дня, особливо вночі чи раннього ранку.
  • ✔Привітайтесь. Якщо ви пацієнт - назвіть себе, нагадайте про причину останнього візиту та назвіть причину теперішнього звернення.
  • ✔Якщо ви є родичем пацієнта - назвіть прізвище, ім’я, по батькові пацієнта, нагадайте історію звернень. Дайте лікарю час відкрити електронну медичну картку, щоб переглянути всю необхідну медичну інформацію про пацієнта.

✔Попри всю невідкладність ситуації - майте повагу та терпіння до роботи сімейного лікаря.

✅Також нагадуємо. У сімейного лікаря зазвичай понад або близько 1800 пацієнтів. У терапевта - 2000. У педіатра - 900. Всіх пам’ятати лише за прізвищем - неможливо. Отже, якщо лікар не бачить історію звернень, ім’я та прізвище пацієнта, як правило, ні про що не говорить. І це також не говорить про те, що лікар не пацієнтоорієнтований.

Дотримуйтесь правил етики та здорових комунікацій, спілкуючись із медичними працівниками. Лікар обов’язково допоможе вирішити звернення свого пацієнта!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь