У Київській ОВА триває робота «гарячої лінії»
У Київській ОВА продовжує працювати «гаряча лінія» та приймати звернення від жителів пристоличного регіону. Обласна «гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю від 9:00 до 18:00 години. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
Звернутися до контакт-центру може кожен громадянин. Крім того, фахівці обласного кол-центру приймають заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності. Так, за червень надійшов 381 дзвінок.
Важливо знати, що реєструють і розглядають лише ті звернення, які належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності регіону. Зокрема, протягом червня найчастіше заявники порушували питання, які стосуються функціонування та облаштування укриттів, роботи підрозділів обласної та районних адміністрацій, а також отримання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеними особами.
Усі звернення, що надходять на «гарячу лінію», невідкладно передають до відповідних структурних підрозділів КОВА.
Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.
Нагадаємо, що з початку 2023 року фахівці обласного контактного центру прийняли понад 3,5 тисячі дзвінків.