ТЕЛЕФОННА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» КИЇВСЬКОЇ ОВА ПРОДОВЖУЄ ПРИЙМАТИ ЗВЕРНЕННЯ ВІД ГРОМАДЯН

Дата: 07.06.2023 13:47
Кількість переглядів: 35

Фото без описуУ Київській обласній військовій адміністрації працює телефон «гарячої лінії»: (044) 363 07 34. Кол-центр працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.

Звернутися до контакт-центру може кожен громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.

Зазначимо, що під час звернення на «гарячу лінію» КОВА заявник має повідомити оператору кол-центру таку інформацію: 

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
  • суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло, лаконічно.

Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише ті звернення, які належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.

Нагадаємо, з початку 2023 року фахівці обласного контактного центру прийняли понад 3300 дзвінків.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь