ТЕЛЕФОННА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» КИЇВСЬКОЇ ОВА ПРОДОВЖУЄ ПРИЙМАТИ ЗВЕРНЕННЯ ВІД ГРОМАДЯН

Дата: 17.05.2023 13:20
Кількість переглядів: 116

Фото без описуУ Київській обласній військовій адміністрації триває робота «гарячої лінії» для прийому заявок від жителів пристоличного регіону. Контактний центр працює щоденно з понеділка по п’ятницю. Час прийому дзвінків: 09:00-18:00.

Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34. 

Громадяни можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів обладміністрації, реагування на надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області.

Також за цим номером можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям регіону.

Співробітники контактного центру приймають звернення мешканців регіону, що стосуються лише компетенції адміністрації.

Зверніть увагу! Дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь