У КИЇВСЬКІЙ ОВА ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» ТА ПРИЙМАТИ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Дата: 12.04.2023 13:09
Кількість переглядів: 124

Фото без описуУ Київській обласній військовій адміністрації триває робота «гарячої лінії» для прийому заявок від жителів області.

Так, за минулий тиждень, з 3 до 9 квітня, до контактного центру надійшло 162 телефонних дзвінки. Усі запити передані для опрацювання до відповідних структур.

Нагадаємо, що жителі області можуть звернутися за допомогою чи консультацією з питань, що стосуються компетенції адміністрації: щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території області.

Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.

Звернення громадян, а також заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності приймаються щоденно, крім вихідних днів, із понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь