У КИЇВСЬКІЙ ОВА ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» ТА ПРИЙМАТИ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
У Київській обласній військовій адміністрації триває робота «гарячої лінії» для прийому заявок від жителів області.
Так, за минулий тиждень, з 3 до 9 квітня, до контактного центру надійшло 162 телефонних дзвінки. Усі запити передані для опрацювання до відповідних структур.
Нагадаємо, що жителі області можуть звернутися за допомогою чи консультацією з питань, що стосуються компетенції адміністрації: щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території області.
Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.
Звернення громадян, а також заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності приймаються щоденно, крім вихідних днів, із понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.