У КИЇВСЬКІЙ ОВА ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» ТА ПРИЙМАТИ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Дата: 12.04.2023 13:09
Кількість переглядів: 152

Фото без описуУ Київській обласній військовій адміністрації триває робота «гарячої лінії» для прийому заявок від жителів області.

Так, за минулий тиждень, з 3 до 9 квітня, до контактного центру надійшло 162 телефонних дзвінки. Усі запити передані для опрацювання до відповідних структур.

Нагадаємо, що жителі області можуть звернутися за допомогою чи консультацією з питань, що стосуються компетенції адміністрації: щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території області.

Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.

Звернення громадян, а також заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності приймаються щоденно, крім вихідних днів, із понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь