ІЗ ПОЧАТКУ РОКУ ДО «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» КИЇВСЬКОЇ ОВА НАДІЙШЛО МАЙЖЕ 2400 ДЗВІНКІВ
У Київській області продовжує працювати «гаряча лінія» для звернень громадян. Через неї жителі регіону можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів КОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи подію на території області.
Так, із початку 2023 року до контактного центру Київської обласної військової адміністрації надійшов 2391 дзвінок.
Заяви приймають фахівці кол-центру та невідкладно передають до відповідних структурних підрозділів КОВА задля реагування.
Важливо! Реєструються та розглядаються лише ті звернення, що належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.
Нагадаємо, телефон «гарячої лінії» (044) 363 07 34 працює з понеділка до п’ятниці: 09:00 — 18:00.
Як оформити звернення?
Під час звернення заявник має повідомити оператору кол-центру такі дані:
- Прізвище, ім’я та по батькові;
- Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
- Лаконічно й стисло викласти суть порушеного питання, пропозиції або заяви.