ІЗ ПОЧАТКУ РОКУ ДО «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» КИЇВСЬКОЇ ОВА НАДІЙШЛО МАЙЖЕ 2400 ДЗВІНКІВ

Дата: 05.04.2023 13:36
Кількість переглядів: 79

Фото без описуУ Київській області продовжує працювати «гаряча лінія» для звернень громадян. Через неї жителі регіону можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів КОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи подію на території області. 

Так, із початку 2023 року до контактного центру Київської обласної військової адміністрації надійшов 2391 дзвінок. 

Заяви приймають фахівці кол-центру та невідкладно передають до відповідних структурних підрозділів КОВА задля реагування.

Важливо! Реєструються та розглядаються лише ті звернення, що належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.

Нагадаємо, телефон «гарячої лінії» (044) 363 07 34 працює з понеділка до п’ятниці: 09:00 — 18:00.

Як оформити звернення?

Під час звернення заявник має повідомити оператору кол-центру такі дані:

  1. Прізвище, ім’я та по батькові;
  2. Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
  3. Лаконічно й стисло викласти суть порушеного питання, пропозиції або заяви.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь