Інформація щодо виконання основних показників бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади за 2 місяці 2023 року

Дата: 14.03.2023 13:58
Кількість переглядів: 344

Фото без описуБюджет Рокитнянської селищної ради з офіційними трансфертами  виконаний на 102,3 %.  При плані 43 млн. 037,7  тис. грн. надійшло 44 млн. 041,8 тис. грн., що на  1 млн. 004,1 тис. грн. надійшло більше планових показників.

По власних надходженнях бюджет виконаний на 103,2%. При плані 30 млн. 345,7 тис. грн. надійшло 31 млн. 328,9  тис. грн., що на 983,2  тис. грн. надійшло більше планових показників.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року власні надходження збільшились на  5 млн. 580,3 тис. грн. Темп росту надходжень до відповідного періоду минулого року становить 121,6%.

У загальному обсязі надходжень власних доходів бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади питома вага податку та збору  на  доходи фізичних осіб складає 69,0  відсотки.  При плані 21 млн. 340,0 тис. грн. надійшло  21 млн. 632,32 тис. грн., що становить 101,4 %  виконання плану, або на  292,3 тис. грн. надійшло більше. В порівнянні з надходженнями  минулого року, податку та збору на доходи фізичних осіб надійшло на  5 млн. 381,2 тис. грн. більше. Темп приросту становить 133,1 відсотки. Головним чинником зростання ПДФО в умовах воєнного стану є збільшення грошового забезпечення військовослужбовців, внаслідок чого податок від зазначеної категорії платників зріс у 6,4 рази, або на 7 млн. 463,37 тис. грн. 

В той же час, податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, проти аналогічного періоду минулого року зменшився на 2 млн. 352,8 тис. грн.

Внаслідок запровадження воєнного стану з 24 лютого 2022 року по ряду підприємств відбулося призупинення або уповільнення господарської діяльності, що призвело до порушення стабільного характеру надходження податків і зборів та зміни існуючих пропорцій у структурі доходів.

Так деякі товариства частково відновили свою роботу, дію трудових договорів, та працюють не на повну потужність у зв’язку із відсутністю ринку збуту, а саме:

  1. ТОВ «РКДЗ» -  частково відновлено дію трудових договорів, але відсутній ринок збуту каміння ;
  2. ТОВ «Рокитнянський спецкар’єр» - частково відновлено дію трудових договорів, але відсутній ринок збуту каміння;
  3. ТОВ «КСЛ» - частково відновлено дію трудових договорів, але відсутній ринок збуту каміння;
  4. ТОВ «ОКДЗ» - частково відновлено дію трудових договорів, але відсутній ринок збуту каміння;
  5. ПП «Сімол» - зменшено об’єм переробки молочної продукції та переведено працівників на скорочений робочий день;
  6. ТОВ «Мисливський клуб Грибінник» - призупинено дію трудових договорів та відсутній ринок збуту виробленої продукції.
  7. ТОВ"ЗАВОД "ЕНЕРГІЯ" - призупинено дію трудових договорів та відсутній ринок збуту виробленої продукції;
  8. ТОВ"РОКИТНЯНСЬКИЙ ГРАНКАР'ЄР" - частково відновлено дію трудових договорів, але відсутній ринок збуту каміння;
  9. ТОВ «Сетагро»;
  10. ТОВ «Ред Бул»;
  11. ТОВ «Сетагро Північ»;
  12. ТОВ «Сетагро Південь».

Перелік найбільших платників податку та збору на доходи фізичних осіб, які сплатили даний по даток (64% до місцевого бюджету)  за січень-лютий місяці  2023 року:

  1. Військова частина А0543 – 6 млн. 681,5 тис. грн.;
  2. Відділ освіти –2 млн. 077,2 тис. грн.;
  3. Військова частина 1471 – 1 млн. 586,0 тис. грн.;
  4. СТОВ «Ромашки» - 1 млн. 014,4  тис. грн.;
  5. ТОВ «АПК Насташка» - 1 млн. 023,6 тис. грн.;
  6. Київський обласний військовий комісаріат – 837,7 тис. грн.;
  7. ПС/Г Агрофірма «Україна» - 461,8 тис. грн.;
  8. ГУНП в Київській області – 320,5 тис. грн.;
  9. ТОВ «Мілк – Айленд» - 305,7 тис. грн.;
  10. ПП «Острівське» - 280,4 тис. грн.

Податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності  надійшло у сумі 3,5 тис. грн. при плані 5,0 тис. грн., що становить 70,2% виконання плану, або надійшло на 1,5 тис. грн. менше плану. Це надходження за четвертий квартал 2022 року по Госпрозрахунковому проектно-виробничому архітектурно - планувальному бюро.

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло у сумі 472,0 тис. грн. при плані  310,0 тис. грн., або на 162,0 тис. грн. надійшло більше плану, що становить 152,3 % виконання плану. В порівнянні з надходженнями  минулого року, даного податку надійшло на 150,5 тис. грн. більше. Платниками  даного податку є:

  • ДП Богуславське лісове господарство –  у  2022  році  сплачено – 172,9 тис. грн. у 2023 році сплачено 254,7 тис. грн., або на 81,8 тис. грн. надійшло більше, ніж у минулому році.
  • ДП Білоцерківське лісове господарство – у  2022  році  сплачено 148,7 тис. грн. у 2023 році надійшло – 214,6 тис. грн., або на 65,9 тис. грн. надійшло більше минулого року.
  • ДП Ржищівський лісгосп – за два місяці поточного року надійшло 2,8 тис. грн., у минулому році надходження відсутні.

Рентної плати за користування надрами загальнодержавного значення надійшло в сумі 20,9 тис. грн., при плані 95,0 тис. грн., або на 74,1  тис. грн. надійшло менше  планових надходжень, що становить 22,0 % виконання плану. В порівнянні з надходженнями минулого року рентна плата зменшилась  на 75,4 тис. грн., в зв’язку із призупиненням діяльності кар’єрів в період воєнного стану.  Найбільші платники по сплаті даного податку  (5% до місцевого бюджету):

  • ТДВ «Рокитнянський спецкар'єр» - 12,0 тис. грн.;
  • ТОВ «КСЛ» - 8,0 тис. грн.;

Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення надійшло у сумі 90,5 тис. грн., при відсутності на січень – лютий місяці плану. Рентну плату по даному виду надходжень сплачує один платник - ПП «Надра-Сервіс», який видобуває пісок. Внаслідок запровадження воєнного стану виробництво не працює на повну потужність. За аналогічний період минулого року надходження відсутні.

Акцизного податку з вироблених та ввезених на митну територію України підакцизних товарів (Пальне) надійшло у сумі 827,3 тис. грн. На січень – лютий місяці надходження не планувались. За аналогічний період минулого року надходження відсутні.

Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло у сумі 525,0 тис. грн. при плані 470,0 тис. грн., що становить 111,7 % виконання планових показників, або на 55,0 тис. грн. надійшло більше.

Законом України від 15.02.2022 № 2042-IX «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» змінено механізм зарахування до бюджетів місцевого самоврядування акцизного податку з реалізації тютюнових виробів. Відповідно до постанови КМУ від 03.05.2022 №515 «Деякі питання зарахування акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах» з 1 травня 2022 року акцизний податок з реалізації тютюну зараховується до бюджетів місцевого самоврядування автоматично відповідно до часток, що визначаються щомісячно, як співвідношення вартості реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі тютюнових виробів на відповідній території за звітний місяць до загальної вартості реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі тютюнових виробів в цілому по Україні.

В порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на  66,8 тис. грн. Найбільші платники даного податку за звітний період:

  • ТОВ «Фора» - 133,2 тис. грн.;
  • ТОВ «АТБ- Маркет» - 77,8 тис. грн.;
  • ТОВ «Конверс Лінкс» - 16,9 тис. грн.;
  • Заєць Ю.А. – 15,9 тис. грн.;

Місцевих податків та зборів ( 23,7% у структурі доходів загального фонду) надійшло 7 млн. 436,4 тис. грн. при плані  7  млн. 950,2 тис. грн., що становить   93,5 %, або на 513,8 тис. грн. надійшло менше планових показників, в тому числі:

● податку на нерухоме майно (6,3% у структурі місцевих податків та зборів) відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними та фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості (код 18010100-18010400) надійшло у сумі  467,2 тис. грн. при плані  668,0  тис. грн., що становить 69,9 % виконання плану  або  на  200,8 тис. грн. надійшло менше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 256,4 тис. грн. 

● земельного податку та орендної з юридичних та фізичних осіб ( 25,9 % у структурі місцевих податків та зборів)   (код 18010500-18010900) надійшло у сумі 1 млн. 929,4 тис. грн. при плані  1 млн. 970,0 тис. грн., що становить 97,9 % виконання планових показників, або на 40,6  тис. грн. надійшло менше плану. За інформацією Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру коефіцієнт індексації НГО за 2022 рік, визначений на підставі індексу споживчих цін, для земель несільськогосподарського призначення становить 1,15. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження  збільшились  на  38,0 тис. грн.  

Земельного податку з юридичних осіб в порівнянні з аналогічним періодом минулого року надійшло на 266,4 тис. грн. менше, так як Державному територіально-галузевому об'єднанню «Південно-Західна залізниця» на 2023 рік зменшилась грошова оцінка землі, тому і надходження зменшились.

● транспортного податку з фізичних та юридичних осіб надійшло у сумі 12,5 тис. грн. при плані 20,0  тис. грн., що становить 62,5 %  або на  7,5 тис. грн. надійшло менше планових показників.

● збору за місця для паркування транспортних засобів надійшло у сумі 5,0 тис. грн. при плані 2,0 тис. грн., що становить 250,0 % виконання плану, або на 3,0 тис. грн. надійшло більше.

● єдиного податку з юридичних та фізичних осіб (47,5 % у структурі місцевих податків та зборів)  надійшло у сумі 3 млн. 531,2  тис. грн. при плані  4 млн. 190,0 тис. грн., що становить 84,3 % виконання плану, або на 658,8 тис. грн. надійшло менше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшилися на  1 млн. 162,5 тис. грн.

В тому числі: єдиного податку з юридичних осіб надійшло у сумі 429,3 тис. грн. при плані 240,0 тис. грн., що становить 178,9 % виконання плану, або на    189,3 тис. грн. надійшло більше плану;

● єдиного податку з фізичних осіб надійшло у сумі 3 млн. 101,9 тис. грн. при плані 3 млн. 950,0 тис. грн., що становить 78,5 % виконання плану, або на  848,1 тис. грн. надійшло менше. На обсяг надходжень вплинуло застосування положень Закону України від 15.03.2022 №2120 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» в частині єдиного податку (для 1 та 2 груп платників – можливість не сплачувати податок, для 3 групи – збільшення кола платників за рахунок збільшення річного доходу до 10 млрд. грн. та зменшення ставки до 2% доходу без сплати ПДВ).

 Найбільші платники єдиного податку з юридичних осіб за  2023 рік:

  • ТОВ «Кастас» - 124,3 тис. грн.;
  • ТОВ «Овостар Юніон» - 106,4 тис. грн.;
  • ТОВ «Ріал Естейт Сервіс» - 72,2 тис. грн.;
  • ТОВ «ТК Основа» - 36,9 тис. грн.;
  • Рокитнянське Рай СТ – 15,6 тис. грн.;
  • ТОВ «Прат» - 13,2 тис. грн.

Найбільші платники єдиного податку з фізичних осіб за звітний період:

  • Юхименко О.І. – 89,8 тис. грн.;
  • Кухарський Ю.О. – 75,0 тис. грн.;
  • Беззубенко В.М. – 62,0 тис. грн.;
  • Коберник Т.А. – 59,0 тис. грн.;
  • Коноваленко Б.О. – 56,1 тис. грн.;
  • Марченко П.А. – 55,8 тис. грн.;

Єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надійшло у сумі 1 млн. 488,8 тис. грн. при плані 1 млн. 100,0 тис. грн., що становить 135,3 % виконання планових показників або на 388,8 тис. грн. надійшло більше. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 525,9 тис. грн.

Найбільші платники даного податку за звітний період:

  • СТОВ «Ромашки» - 293,3 тис. грн.;
  • ТОВ «АПК Насташка» -  230,2 тис. грн.;
  • ПС/Г Агрорфірма «Україна» - 203,4 тис. грн.;
  • ПА «Колос» - 117,9 тис. грн.;
  • ТОВ «Агромілк» - 107,4 тис. грн.;
  • СТОВ «Нива» - 104,9 тис. грн.;
  • ПП «Острівське» - 89,0 тис. грн.

Інші надходження (штрафні санкції, адміністративні штрафи) надійшли у сумі 22,1 тис. грн., що становить 1105,6 % виконання плану, або на 20,1 тис. грн. надійшло більше плану. Рішенням виконавчого комітету Рокитнянської селищної ради від 10.02.2021р. №7 була створена адміністративна комісія при виконавчому комітеті Рокитнянської селищної ради. За січень-лютий місяці цією комісією були накладені адміністративні штрафи за неправдиві свідчення ст. 183 та порушення правил благоустрою ст.152.

Плати за надання адміністративних послуг надійшло у сумі 243,1 тис. грн., що становить 177,5 % виконання плану, або на 106,1 тис. грн. надійшло більше планових показників. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 40,8 тис. грн., так як врази збільшилась кількість  надання послуг по виготовленню термінових закордонних паспортів.

Державного мита надійшло 42,6 тис. грн. при плані 35,7 тис. грн., що становить 119,3 % виконання планових показників, або на 6,9 тис. грн. надійшло більше планових показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 1,8 тис. грн.

Орендної  плати  за водні об’єкти (їх частини) надійшло у сумі 9,7 тис. грн. при плані 0,8 тис. грн., що становить 1215,22 % виконання плану, так як сплачена заборгованість минулих років.

Інших надходжень надійшло у сумі 3,3 тис. грн., в тому числі:

  • 0,5 тис. грн.  Повернення Рокитнянською селищною радою до бюджету коштів (нестача конвертів та марок при інвентаризації);
  • 2,8 тис. грн. Повернення відділом освіти коштів (відшкодування за електроенергію за листопад-грудень місяці).

Видаткова частина загального фонду бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади виконана на 59,4 відсотки, або спрямовано 35 млн. 041,8 тис.грн. Із загального обсягу видатків, питома вага по галузях наступна:

  • На освіту – 61,4 %;
  • На державне управління – 14,2%;
  • На соціальний захист населення –10,6 %;
  • На культуру, фізичну культуру та спорт – 6,3 %;
  • На житлово–комунальне господарство  - 5,1 %;
  • На охорону здоров’я – 0,8%;
  • На економічну та  іншу діяльність – 1,8%.

Із загальної суми видатків на соціально-захищенні статті направлено  31 млн.353,0 тис.грн., що складає 89,5 % від загальної суми видатків, з них на:

  • оплата праці і нарахування – 25млн. 411,0 тис.грн. або 72,5 %;
  • на оплату за спожиті енергоносії – 3млн. 289,5 тис.грн. або 9,4 %;
  • харчування-  979,0 тис.грн. або 2,8 %;
  • на виплату допомог та пільг – 1 млн. 671,0 тис.грн. або 4,8%.

Середня заробітна плата працівників бюджетної сфери та органів місцевого самоврядування за звітний період склала  9628,4 грн.

Додатки:

  1. Аналіз доходів на 01.03.23
  2. Аналіз фінансування установ по КЕКВ загальний фонд
  3. Аналіз фінансування установ по КЕКВ спеціальний фонд
  4. Аналіз фінансування установ по КПКВК загальний фонд
  5. Аналіз фінансування установ по КПКВК спеціальний фонд

 

Начальник  фінансового управління Людмила  ГОРОБЕЦЬ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь