Пріоритети профілактики нещасних випадків в умовах воєнного стану

Дата: 09.09.2022 09:08
Кількість переглядів: 249

Фото без описуСьогодні, 07 вересня 2022 року, в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області під головуванням заступника начальника управління – начальника юридичного відділу Петра Реви відбулася Zoom-конференція з працівниками відокремлених підрозділів з обговорення питань дотримання виконавської дисципліни під час розслідування нещасних випадків на виробництві та здійснення контролю за строками і якістю виготовлення відповідних документів, їх обліком. В умовах запровадженого в країні воєнного стану ця робота є пріоритетним завданням профілактики страхових випадків.

«Від ефективності роботи представників Фонду у складі комісій з розслідування (спеціального розслідування) нещасних випадків та гострих профзахворювань на виробництві значною мірою залежить об’єктивність визначення випадків страховими, витрати на відшкодування за якими здійснюються з бюджету Фонду, а також своєчасність отримання потерпілими особами або у випадку загибелі працівника членами сім’ї та утриманцями належних страхових виплат», – відзначив у своєму виступі начальник відділу профілактики страхових випадків управління Олексій Савченко.

Зазначено, що процес розслідування та обліку нещасних випадків і профзахворювань, у якому безпосередньо беруть участь представники Фонду, має значну кількість важливих складових, пов’язаних з отриманням інформації від роботодавця, утворенням комісії, безпосередньою процедурою розслідування, а саме: оглядом місця події, опитуванням, ознайомленням з документацією, експертними дослідженнями, аналітикою, складанням актів та їх підписанням і затвердженням, наданням документів потерпілому, а також Фонду, виконанням запропонованих заходів та інформуванням про це тощо. При цьому, добре налагоджена комунікація з суб’єктами господарювання, територіальним органом Держпраці і потерпілими особами або особами, які представляють їх інтереси, членами сім’ї потерпілих сприяє покращенню якості кінцевого результату роботи та її своєчасному завершенню.

Наголошено, що має дотримуватись вимога чинного законодавства стосовно зберігання у Фонді на паперових носіях актів розслідування нещасних випадків та профзахворювань не менше 45 років, а також доцільності дублювання їх у цифровому форматі.

З огляду на важливість зазначеного було озвучено покроковий алгоритм моніторингу розслідування нещасних випадків, професійних захворювань та їх обліку, дотримання якого, на думку організаторів, забезпечить досягнення визначених пріоритетів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь