Бюджет Рокитнянської селищної ради з офіційними трансфертами  виконаний на 97,2 %.  При плані 133 млн. 419,2  тис. грн. надійшло 129 млн. 726,5 тис. грн., що на  3 млн. 692,7 тис. грн. надійшло менше планових показників.

По власних надходженнях бюджет виконаний на 95,4 %. При плані 79 млн. 969,9 тис. грн. надійшло 76 млн. 277,2  тис. грн., що на 3 млн. 692,7  тис. грн. надійшло менше планових показників.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року власні надходження збільшились на  1 млн. 873,6 тис. грн. Темп росту надходжень до відповідного періоду минулого року становить 102,5 %.

У загальному обсязі надходжень власних доходів бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади питома вага податку та збору  на  доходи фізичних осіб складає 70,5 відсотки.  При плані  53 млн. 262,2 тис. грн. надійшло  53 млн. 766,1 тис. грн., що становить 100,9 %  виконання плану, або на 503,9 тис. грн. надійшло більше. В порівнянні з надходженнями  минулого року, податку та збору на доходи фізичних осіб надійшло на  5 млн. 887,1 тис. грн. більше. Темп приросту становить 112,3 відсотки.   Таке збільшення надходжень пояснюється тим, що в період воєнного стану значно збільшився податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу. Так по даному  коду  надходження збільшились проти аналогічного періоду минулого року на 10 млн. 161,3 тис. грн.

В той же час, податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, проти аналогічного періоду минулого року зменшився на 3 млн. 191,2 тис. грн.

Також на 1 млн. 42,2 тис. грн., порівняно з минулим роком, зменшився податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата. 

В період воєнного стану ряд товариств призупинили свою діяльність та звільнили працівників, а саме:

1. ТОВ «РКДЗ» - призупинено дію трудових договорів та ліцензії на видобування каміння;

2. ТОВ «Рокитнянський спецкар’єр»-  призупинено дію трудових договорів та видобування каміння;

3. ТОВ «КСЛ»- призупинено дію трудових договорів та видобування каміння;

4. ТОВ «ОКДЗ»- призупинено дію трудових договорів та видобування каміння;

5. ПП «Сімол»- зменшено об’єм переробки молочної продукції та переведено працівників на скорочений робочий день;

6. ТОВ«Мисливський клуб Грибінник»- призупинено дію трудових договорів та відсутній ринок збуту виробленої продукції.

7. ТОВ"ЗАВОД "ЕНЕРГІЯ"- призупинено дію трудових договорів та відсутній ринок збуту виробленої продукції;

8. ТОВ"РОКИТНЯНСЬКИЙ ГРАНКАР'ЄР" призупинено дію трудових договорів та видобування каміння

9.  ТОВ «Сетагро»;

10. ТОВ «Ред Бул»;

11. ТОВ «Сетагро Північ»;

12. ТОВ «Сетагро Південь».

Основна причина призупинення діяльності промислових підприємств-відсутність ринків збуту виробленої продукції.

Станом на 01 липня 2022 року в Рокитнянській громаді здійснили державну реєстрацію підприємницької діяльності 1 юридична особа та 83 фізичні особи та зупинили підприємницьку діяльність шляхом скасування державної реєстрацію 4 фізичні особи.

Перелік найбільших платників податку та збору на доходи фізичних осіб, які сплатили даний по даток (64% до місцевого бюджету)  за 6 місяців 2022 року:

  1. Військова частина А0543 – 9 млн. 090,9 тис. грн.;
  2. Відділ освіти – 6 млн. 751,9 тис. грн.;
  3. Військова частина 1471 – 3 млн. 423,7 тис. грн.;
  4. КНП «Рокитнянська багатопрофільна лікарня» - 2 млн. 822,8 тис. грн.;
  5. СТОВ «Ромашки» - 2 млн. 008,8  тис. грн.;
  6. ТОВ «АПК Насташка» - 1 млн. 842,6 тис. грн.;
  7. ТОВ «РКДЗ» - 1 млн. 442,1 тис. грн.;
  8. ТОВ «Агромілк» - 1 млн. 234,4 тис. грн.;
  9. ТОВ «Граніт Інвест-Рокитне» - 1 млн. 208,5 тис. грн.;

Податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності за  6 місяців  2022 року надійшло 5,0 тис. грн. при плані 9,7 тис. грн., що становить 51,7 % виконання плану, або надійшло на 4,7 тис. грн. менше плану. Це надходження по Госпрозрахунковому проектно-виробничому архітектурно- планувальному бюро за четвертий квартал 2021 року. В кінці року було збільшення кількості замовлень. За аналогічний період минулого року надійшло 8,7 тис. грн. податку на прибуток, а саме: ГКП «ПВАПБ» - 6,0 тис. грн.;  «Рокитне ЖЕП» – 2,6 тис. грн. 

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло у сумі  508,8 тис. грн. при плані  653,0 тис. грн., або на 144,2 тис. грн. надійшло менше плану, що становить 77,9 % виконання плану. В порівнянні з надходженнями  минулого року, даного податку надійшло на 311,0 тис. грн. менше. Так як збільшилась вартість перевезення (залізною дорогою, автотранспортом) тому і зменшилась кількість замовників. Платниками  даного податку є:

 ДП Богуславське лісове господарство –  у  2022  році  сплачено – 260,8 тис. грн.   у 2021 році сплачено 558,6 тис. грн., або на 297,8 тис. грн. надійшло менше, ніж у минулому році.

ДП Білоцерківське лісове господарство – у  2022  році  сплачено 248,0 тис. грн. у 2021 році надійшло – 261,3 тис. грн., або на 13,3 тис. грн. надійшло менше минулого року.

Рентної плати за користування надрами загальнодержавного значення надійшло в сумі 137,1 тис. грн., при плані 178,0 тис. грн., або на 40,9  тис. грн. надійшло менше  планових надходжень, що становить 77,0 % виконання плану. В порівнянні з надходженнями минулого року рентна плата зменшилась  на  30,4 тис. грн., в зв’язку із припиненням діяльності кар’єрів в період воєнного стану.  Найбільші платники по сплаті даного податку  (5% до місцевого бюджету):

  •  ТОВ «КСЛ» - 77,2 тис. грн.;
  •  ТДВ «Рокитнянський спецкар'єр» - 39,9 тис. грн.;
  •  ТОВ «Рокитнянський гранкар'єр» - 18,0 тис. грн.

Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення надійшло у сумі 120,3 тис. грн., при плані 340,0 тис. грн., що становить 35,4 % виконання плану або на 219,7 тис. грн. надійшло менше плану. Рентну плату по даному виду надходжень сплачує один платник ПП «Надра-Сервіс», який видобуває пісок. В зв’язку із воєнним станом виробництво не працює на повну потужність.

Акцизного податку з вироблених та ввезених на митну територію України підакцизних товарів (Пальне) надійшло у сумі 791,2 тис. грн. при плані 3 млн. 220,0 тис. грн., або на 2 млн. 408,8 тис. грн. надійшло менше планових показників, що становить 24,5 % виконання планових надходжень. В порівнянні з надходженням минулого року, надходження  зменшились на 2 млн. 286,7 тис. грн. причиною значного зниження податку є встановлення акцизу на імпорт пального на рівні 0 євро за 1000 літрів (Закон України №2120-IX від 15.03.2022 року).

Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло у сумі 1 млн. 712,0 тис. грн. при плані 1 млн. 460,9 тис. грн., що становить 68,5 % виконання планових показників, або на 460,2 тис. грн. надійшло менше. В порівнянні з минулим роком надходження зменшились на  284,5 тис. грн. в зв’язку із зменшенням  надходжень акцизного податку на алкогольні вироби по таких платниках як: ТОВ «Фора» (- 104,7 тис. грн.), ТДВ «Синявське» (- 68,5 тис. грн.), ТОВ ТД «Сан Ойл» (- 40,6 тис. грн.), ТОВ «Конверс Лінкс» (- 25,3 тис. грн.).  Зменшення податку пояснюється тим, що під час воєнного стану був заборонений продаж алкогольних товарів.

Найбільші платники даного податку за звітний період:

  • ТОВ «АТБ – Маркет» - 412,4 тис. грн.;
  • ТОВ «Фора» - 179,5 тис. грн.;
  • ТОВ «Конверс Лінкс» - 114,5 тис. грн.;
  • ТДВ «Синявське» - 40,3 тис. грн.;
  • ТОВ ТД «Сан Ойл» - 12,7 тис. грн.

Місцевих податків та зборів надійшло 18 млн. 495,8 тис. грн. при плані 20 млн. 223,4 тис. грн., що становить 91,5 %, або на 1 млн. 727,6 тис. грн. надійшло менше планових показників, в тому числі:

• податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними та фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості (код 18010100-18010400) надійшло у сумі  1 млн. 292,4 тис. грн. при плані  2 млн. 600,5  тис. грн., що становить 49,7 % виконання плану  або  на  1 млн. 308,1 тис. грн. надійшло менше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 1 млн. 366,3 тис. грн.  Причина невиконання полягає в тому, податкові повідомлення-рішення для сплати зобов’язань податку на нерухоме майно, сплачені фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості, податковою інспекцією у І-му півріччі не були надіслані платникам у зв’язку із програмним забезпеченням, яке ще не введене в дію.     

• земельного податку та орендної плати з юридичних та фізичних осіб      (код 18010500-18010900) надійшло у сумі 5 млн. 572,5 тис. грн. при плані 7 млн. 854,0 тис. грн., що становить 70,9 % виконання планових показників, або на 2 млн. 281,5  тис. грн. надійшло менше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження  зменшились  на  1 млн. 732,4 тис. грн.  По ряду  товариств та фізичних осіб відсутні надходження по платі за землю та орендній платі за землю.  Так, порівняно із минулим роком, за орендну плату з юридичних осіб, надійшло на 754,5 тис. грн. менше. А саме по найбільших  юридичних платниках:

  •  ТОВ «Рокитнянський гранкар'єр» - (- 428,7 тис. грн.);
  • ПП «Надра-Сервіс» - (-198,3 тис. грн.);
  • ТОВ «КСЛ» - (-80,6 тис. грн.);
  • ТОВ «Медвинське хлібоприймальне підприємство» - ( - 25,4 тис. грн.);
  •  ТОВ «Веста» - (- 84,1 тис. грн.);
  • ТДВ «Рокитнянський спецкар?єр» - (- 29,1 тис. грн.);
  • ТОВ Елеватор «Успіх Рокитне» - (- 59,6 тис. грн.).

По земельному податку з фізичних осіб, порівняно із минулим роком, надійшло на 742,2 тис. грн. менше, так як податкові повідомлення-рішення для сплати земельного податку громадянам Рокитнянської громади, податковою інспекцією не були надіслані. На період з березня 2022 року по 31 грудня року, наступного за роком в якому припинено або скасовано воєнний стан, не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата) на територіях, де ведуться (велися) бойові дії, перелік таких територій досі не визначений на законодавчому рівні, що унеможливлює чітке визначення та підстави для стягнення плати за землю.

По орендній платі з фізичних осіб порівняно із відповідним періодом  минулого року, надходження зменшились на 270,2 тис. грн., так як податковою інспекцією не сформовано та не надіслано платникам рішення про сплату за  оренду землі.

Транспортного податку з фізичних та юридичних осіб надійшло у сумі     96,7 тис. грн. при плані 98,2 тис. грн., що становить 98,5 %  або на 1,5 тис. грн. надійшло менше планових показників.

Збору за місця для паркування транспортних засобів надійшло у сумі 26,0 тис. грн. при плані 48,0 тис. грн., що становить 54,1 % виконання плану, або на 22,0 тис. грн. надійшло менше. На цей вид податку надходить плата за дозвіл на торгівлю при ринковій території. Порівняно з минулим роком надходження зменшились 23,1 тис. грн., так як був запроваджений воєнний стан.

Єдиного податку з юридичних та фізичних осіб надійшло у сумі 9 млн. 539,9  тис. грн. при плані 7 млн. 180,7 тис. грн., що становить 132,8 % виконання плану, або на 2 млн. 359,2 тис. грн. надійшло більше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на      1 млн. 766,1 тис. грн. Найбільше надходження спостерігається по спрощеній системі оподаткування (єдиний податок ІІІ група). Платники даного податку сплачують 5% від доходу за результатами господарської діяльності. З квітня місяця поточного року 68 платників єдиного податку 3 групи перейшли на 2% від доходу.  В основному ці платники перебувають на обліку у Рокитнянській громаді, але здійснюють свою діяльність на інших територіях. Спрогнозувати даний вид надходження не має можливості.

Найбільші платники єдиного податку з юридичних осіб за  місяців 2022 року:

  • ТОВ «Смачні традиції» - 390,3 тис. грн.;
  • ТОВ «Овостар Юніон» - 107,5 тис. грн.;
  • Рокитнянське Рай СТ – 105,9 тис. грн.;
  • ТОВ «Кастас» - 60,4 тис. грн.;
  • ТОВ «ТК Основа» - 58,0 тис.грн.;
  • ПП «Обоф-захист плюс» - 50,1 тис. грн.

Найбільші платники єдиного податку з фізичних осіб за звітний період:

  • Бублик О.О. – 476,0 тис. грн.;
  • Редько Г.В. – 283,0 тис. грн.;
  • Білобров О.В. – 282,7 тис. грн.;
  • Бевза Д.О. – 201,8 тис. грн.;
  • Головань С.М. – 165,1 тис. грн.;
  • Щербина І.О. – 162,2 тис. грн.

Єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надійшло у сумі 1 млн. 968,1 тис. грн. при плані 2 млн. 442,0 тис. грн., що становить 80,6 % виконання планових показників або на 473,8 тис. грн. надійшло менше. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 324,7 тис. грн.

По ряду товариств спостерігається зменшення надходжень даного податку проти аналогічного періоду минулого року, а саме:

  • ПА «Колос» - ( - 131,2 тис. грн.);
  • ТОВ «Мілк-Айленд» - ( - 53,2 тис. грн.);
  • ПП «ПАФ «Агрос» - ( - 53,0 тис. грн.);
  • ТОВ «АПК Насташка» - ( - 53,1 тис. грн.) та ін.

Також єдиний податок, який сплачується сільськогосподарськими товаровиробниками за четвертий квартал 2021 року у січні місяці 2022 року, по ряду товариств надійшов у грудні місяці 2021 року.

Інші надходження (штрафні санкції, адміністративні штрафи) надійшли у сумі 65,0 тис. грн., що становить 235,5 % виконання плану, або на 37,4 тис. грн.  надійшло більше. Це перевиконання пояснюється тим, що надішли штрафні санкції у сумі 42,8 тис. грн. за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних та тютюнових виробів, які у цих місяцях не планувались.

Плати за надання адміністративних послуг надійшло у сумі 695,1 тис. грн., що становить 149,8 % виконання плану, або на 231,2 тис. грн. надійшло більше планових показників. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 241,3тис. грн., так як спостерігається збільшення кількості  надання послуг по виготовленню термінових закордонних паспортів.

Державного мита надійшло 60,2 тис. грн. при плані 126,2 тис. грн., що становить 47,7 % виконання планових показників, або на 66,0 тис. грн. надійшло менше планових показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 67,5 тис. грн., так як в період воєнного стану нотаріальні дії не проводились.

Орендної плати за водні об’єкти (їх частини) надійшло у сумі 1,9 тис. грн. при плані 4,0 тис. грн., що становить 47,5 % виконання плану.

Інших надходжень надійшло у сумі 629,8 тис. грн., в тому числі:

  • 11,8 тис. грн. Повернення Рокитнянською селищною радою до бюджету коштів минулих років;
  • 618,0 тис. грн. Стягнуті кошти з ПП «Надра-Сервіс» на користь місцевого бюджету Рокитнянської селищної ради безпідставно утримуваних коштів.  

Видаткова частина загального фонду виконана на 75,1 відсотки, або спрямовано 120млн. 674,8 тис.грн. Із загального обсягу видатків, питома вага по галузях наступна:

  • На освіту – 71,1  %;
  • На державне управління – 8,9%;
  • На соціальний захист населення –5,1 %;
  • На культуру, фізичну культуру та спорт – 5,6  %;
  • На житлово–комунальне господарство  - 4,8  %;
  • На охорону здоров’я – 2,8%;
  • На економічну та  іншу діяльність – 1,7%.

        Із загальної суми видатків на соціально-захищенні статті направлено 108 млн.184,1 тис.грн., що складає 89,6 % від загальної суми видатків, з них на:

  • оплата праці і нарахування – 91млн. 321,4 тис.грн. або 75,7 %;
  • на оплату за спожиті енергоносії – 12млн. 859,4 тис.грн. або 10,7 %;
  • харчування- 1млн. 531,5 тис.грн. або 1,3 %;
  • на виплату допомог та пільг – 2 млн. 465,8 тис.грн. або 2,0%.

Середня заробітна плата працівників бюджетної сфери та органів місцевого самоврядування за звітний період склала  9622,9 грн.

 

⇒ Додаток 1

⇒ Додаток 2

⇒ Додаток 3, 4

Начальник фінансового управління Людмила ГОРОБЕЦЬ