Інформація щодо виконання основних показників бюджету станом на 01.01.2022 року

  • 31

Фінансове управління Рокитнянської селищної ради Київської області подає виконання основних фінансових показників бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади  станом на 01.01.2022 року, а саме:

Бюджет Рокитнянської селищної ради з офіційними трансфертами  виконаний на 100,7 %.  При плані 277 млн. 641,6 тис. грн. надійшло 279 млн. 502,0 тис. грн., що на 1 млн. 860,4 тис. грн. надійшло більше планових показників.

По власних надходженнях бюджет виконаний на 101,4 %. При плані 169 млн. 822,2 тис. грн. надійшло 172 млн. 162,6  тис. грн., що на 2 млн. 340,4  тис. грн. надійшло більше планових показників.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року власні надходження збільшились на 22 млн. 646,9 тис. грн. Темп росту надходжень до відповідного періоду минулого року становить 115,1 %.

У загальному обсязі надходжень власних доходів бюджету Рокитнянської селищної територіальної громади питома вага податку та збору  на  доходи фізичних осіб складає 63,8 відсотки.  При плані  108 млн. 406,7 тис. грн. надійшло  109 млн. 861,9 тис. грн., що становить 101,3  відсотки  виконання плану, або на       1 млн. 455,1 тис. грн. надійшло більше. В порівнянні з надходженнями  минулого року, податку та збору на доходи фізичних осіб надійшло на  16 млн. 344,0 тис. грн. більше. Темп приросту становить 117,5 відсотки.  

Перелік найбільших платників податку та збору на доходи фізичних осіб, які сплатили даний податок (60% до місцевого бюджету)  за 2021 рік:

  1. Відділ освіти – 12 млн. 222,2 тис. грн.;
  2. Військова частина А0543 – 6 млн. 505,5 тис. грн.;
  3. СТОВ «Ромашки» - 5 млн. 404,6 тис. грн.;
  4. ТОВ «РКДЗ» - 5 млн. 333,5 тис. грн.;
  5. ТОВ «АПК Насташка» - 5 млн. 259,4 тис. грн.;
  6. Військова частина 1471 – 3 млн. 957,0 тис. грн.;
  7. ТОВ «Ясенсвіт» - 3 млн. 721,7 тис. грн.;
  8. ТОВ «Граніт Інвест-Рокитне» - 3 млн. 430,6 тис. грн.;
  9. ПС/Г Агрофірма «Україна» - 2 млн. 256,1 тис. грн.;
  10. ТОВ «Мілк-Айленд» - 2 млн. 047,0 тис. грн.;

Податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності за 2021 рік надійшло 10,3 тис. грн. при плані 30,0 тис. грн., що становить 34,3 % виконання плану, або надійшло на 19,7 тис. грн. менше плану. Зменшення планових показників пояснюється тим, що у поточному році від КП «Аптека №1» відсутні надходження по даному платежу, так як фінансовий результат збитковий. 

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло у сумі 1 млн. 466,5 тис. грн. при плані 1 млн. 611,0 тис. грн., або на 144,5 тис. грн. надійшло менше плану, що становить 91,0 % виконання плану. В порівнянні з надходженнями минулого року, даного податку надійшло на 12,1 тис. грн. більше, так як збільшилась кількість вирубки лісу. Платниками  даного податку є: ДП Богуславське лісове господарство – сплачено 906,9 тис. грн.  та ДП Білоцерківське лісове господарство – сплачено 559,5 тис. грн.

Рентної плати за користування надрами загальнодержавного значення надійшло в сумі 370,1 тис. грн., при плані 394,3 тис. грн., або на 24,2  тис. грн. надійшло менше планових надходжень, що становить 93,9 % виконання плану. В порівнянні з надходженнями минулого року рентна плата збільшилась на 111,5 тис. грн. Сплата даного податку найбільшими платниками (5% до місцевого бюджету):

  • ТОВ «КСЛ» - 176,5 тис. грн.;
  • ТДВ «Рокитнянський спецкар'єр» - 100,8 тис. грн.;
  • ТОВ «Рокитнянський гранкар'єр» - 82,4 тис. грн.;
  • КП «Рокитне водоканал» - 7,1 тис. грн. 

Рентної плати за користування надрами місцевого значення надійшло у сумі 1 млн. 336,0 тис. грн. при плані 1 млн. 235,0 тис. грн., або на 101,0 тис. грн. надійшло більше планових показників, що становить 108,1 % виконання планових надходжень. В порівнянні з надходженням минулого року, рентна плата збільшилась на 247,5 тис. грн. Платником даного податку є одне підприємство ПП «Надра – Сервіс», яке видобуває пісок на території села Бирюки.

Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло у сумі 2 млн. 771,4 тис. грн. при плані 2 млн. 828,2 тис. грн., що становить 98,0 % виконання планових показників, або на 56,8 тис. грн. надійшло менше. В порівнянні з минулим роком надходження збільшились на 309,2 тис. грн. в зв’язку із збільшенням надходжень акцизного податку на алкогольні вироби по таких платниках як: ТОВ «АТБ-Маркет» (+126,1 тис. грн.),ТОВ «Фора» (+99,2 тис. грн.), ТДВ «Синявське» (+43,9 тис. грн.). Найбільші платники даного податку за звітний період:

  • ТОВ «АТБ – Маркет» - 914,0 тис. грн.;
  • ТОВ «Фора» - 613,4 тис. грн.;
  • ТОВ «Конверс Лінкс» - 325,6 тис. грн.;
  • ТДВ «Синявське» - 240,1 тис. грн.;
  • ТОВ ТД «Сан Ойл» - 119,2 тис. грн.

Місцевих податків та зборів надійшло 48 млн. 141,2 тис. грн. при плані 47 млн.769,7 тис. грн., що становить 100,1 %, або на 371,5 тис. грн. надійшло більше планових показників, в тому числі:

• податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними та фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості (код 18010100-18010400) надійшло у сумі 5 млн. 394,9 тис. грн. при плані 5 млн. 260,1 тис. грн., що становить 102,6 % виконання плану  або  на  134,8 тис. грн. надійшло більше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 1 млн. 535,5 тис. грн.  Причина перевиконання полягає в тому, що проведено нарахування за минулі роки (2018 – 2020 рр..) по об’єктах нежитлової нерухомості, які були не оподатковані. Також у першому кварталі поточного року були сплачені борги минулих років.   

• земельного податку та орендної плати з юридичних та фізичних осіб (код 18010500-18010900) надійшло у сумі 16 млн. 217,5 тис. грн. при плані 16 млн. 100,1 тис. грн., що становить 100,7 % виконання планових показників, або на 117,4  тис. грн. надійшло більше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 984,3 тис. грн. По деяких товариствах в зв’язку із збільшенням грошової оцінки землі, збільшилася плата за землю. Так, по таких товариствах як Державне територіально – галузеве об»єднання «Південно – Західна залізниця» подані уточнюючі декларації за землю в зв’язку із збільшенням нормативно – грошової оцінки землі, тому в порівнянні із відповідним періодом минулого року надходження по платі за землю збільшилось на 166,0 тис. грн.   ТОВ «Гранд-СЛЛ-Консалд» у поточному році заплатило плати за землю на 434,8 тис. грн. більше, ніж у минулому році.

Найбільші платники за звітний період по земельному податку з юридичних осіб:

  • Державне територіально-галузеве обєднання «Південно-західна залізниця» - сплачено 2 млн. 671,3 тис. грн.;
  • ТОВ «Гранд-СЛЛ-Консалд» - 705,7 тис. грн.;
  • АТ «Укрзалізниця» - 369,4 тис. грн.;
  • ДП «Богуславський лісгосп» - 204,5 тис. грн.;
  • ПрАТ «Малинове» - 141,1 тис. грн.

Найбільші платники за звітний період орендної плати за землю з юридичних осіб:

  • ТОВ «Рокитнянський гранкар'єр» - 1 млн. 276,2 тис. грн.;
  • ТОВ «Медвинське хлібоприймальне підприємство» - 661,3 тис. грн.;
  • ТОВ «Рокитнянське ХПП» - 586,7 тис. грн.;
  • ТОВ «Елеватор «Успіх Рокитне» - 447,0 тис. грн.;
  • СП «Промінь» - 425,5 тис. грн.;
  • ПП «Надра – Сервіс» - 420,4 тис. грн.

Найбільші платники земельного податку з фізичних осіб:

  • Бровіна Ю.І – 354,4 тис. грн.;
  • Ліщинський І.М. – 11,9 тис. грн.;
  • Бова М.М. – 9,2 тис. грн.;
  • Гузієнко А.М. – 8,5 тис. грн.;
  • Бондарчук Ю.В. – 8,3 тис. грн.;
  • Довгаль М.О. – 7,7 тис. грн.;

Найбільші платники орендної плати з фізичних осіб:

  • Голубець П.В. – 273,4 тис. грн.;
  • Лук'янець В.Ф. – 57,4 тис. грн.;
  • Воловик О.І. – 50,0 тис. грн.;
  • Литвин Я.В. – 37,0 тис. грн.;
  • Виродов Ю.І. – 36,1 тис. грн.;
  • Григоренко В.М. – 27,9 тис. грн.

Транспортного податку з фізичних та юридичних осіб надійшло у сумі 309,0 тис. грн. при плані 321,4 тис. грн., що становить 96,1 %  або на 12,4 тис. грн. надійшло менше планових показників.

Збору за місця для паркування транспортних засобів надійшло у сумі 109,8 тис. грн. при плані 110,0 тис. грн., що становить 99,8 % виконання плану, або на 99,8 тис. грн.. надійшло менше. На цей вид податку надходить плата за дозвіл на торгівлю при ринковій території.

Єдиного податку з юридичних та фізичних осіб надійшло у сумі 17 млн. 264,2  тис. грн. при плані 16 млн. 953,1 тис. грн., що становить 101,8 % виконання плану, або на 311,1 тис. грн. надійшло більше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на  3 млн. 454,8 тис. грн. Найбільше надходження спостерігається по спрощеній системі оподаткування (єдиний податок ІІІ група). Платники даного податку сплачують 5% від доходу за результатами господарської діяльності. В основному ці платники перебувають на обліку у Рокитнянській громаді, але здійснюють свою діяльність на інших територіях. Спрогнозувати даний вид надходження не має можливості.

Найбільші платники єдиного податку з юридичних осіб за 2021 рік:

  • ТОВ «Кастас» - 191,7 тис. грн.;
  • Рокитнянське Рай СТ – 183,5 тис. грн.;
  • СТ «Славутич» - 181,6 тис. грн.;
  • ТОВ «Ріал Естейт сервіс» - 130,3 тис. грн.;
  • ТОВ «Сетагро Центр» - 116,8 тис. грн.;
  • ТОВ «ТК Основа» - 100,8 тис. грн.;

Найбільші платники єдиного податку з фізичних осіб за звітний період:

  • Клименко Ю.М. – 561,7 тис. грн.;
  • Марущак Т.І. – 376,9 тис. грн.;
  • Масляник Л.Ю. – 343,2 тис. грн.;
  • Комкін М.О. – 319,3 тис. грн.;
  • Білобров О. О. – 299,4 тис. грн.;
  • Роменський О.Є. – 291,7 тис. грн.;

Єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надійшло у сумі 8 млн. 845,8 тис. грн. при плані 9 млн. 025,0 тис. грн., що становить 98,0 % виконання планових показників або на 179,2 тис. грн. надійшло менше. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 623,2 тис. грн. це пояснюється тим, що єдиний податок, який сплачується сільськогосподарськими товаровиробниками за четвертий квартал 2021 року у січні місяці 2022 року, по ряду товариств надійшов у грудні місяці 2021 року. А також спостерігається збільшення кількості одноосібників, які виявили бажання самостійно обробляти земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та виділили її у натурі (на місцевості). Одноосібники сплачують земельний податок із фізичних осіб.

Найбільші платники єдиного податку сільськогосподарських товаровиробників за 2021 рік:

  • СТОВ «Ромашки» - 1 млн. 312,6 тис. грн.;
  • ТОВ АПК «Насташка» - 910,7 тис. грн.;
  • ТОВ «Мілк – Айленд» - 751,3 тис. грн.;
  • СТОВ «Нива» - 743,5 тис. грн.;
  • ТОВ «Синявське» - 697,0 тис. грн.;
  • ПСГ Агрофірма «Україна» - 541,7 тис. грн.

Частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх обєднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету надійшло у сумі 0,7 тис. грн. при плані 20,0 тис. грн., що становить 3,8 % виконання плану, або на 19,2 тис. грн. надійшло менше плану. Платником даного податку є:  КП «Аптека №1» та  КП «Рокитнетепломережа». У 2021 році надійшла сплата по даному виду надходжень лише від КП «Рокитнетепломережа» у сумі 0,7 тис. грн.  Рішенням районної ради №559-45-VII сьомого скликання звільнили від сплати чистого прибутку Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно планувальне бюро. А також рішенням сесії на 2021 рік було встановлено ставку у розмірі 20% від доходу, у минулому році ставка становила 30% від доходу.  В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 4,4 тис. грн.

Плати за надання адміністративних послуг надійшло у сумі 1 млн. 015,7 тис. грн., що становить 112,4 % виконання плану, або на 112,4 тис. грн. надійшло більше планових показників.

Державного мита надійшло 354,1 тис. грн. при плані 301,1 тис. грн., що становить 117,6 % виконання планових показників, або на 53,0 тис. грн. надійшло більше планових показників. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 133,0 тис. грн.

Орендної плати за водні об’єкти (їх частини) надійшло у сумі 6,0 тис. грн. при плані 10,1 тис. грн., що становить 59,0 % виконання плану, або на 4,1 тис. грн. надійшло менше. Це пояснюється тим, що по деяких платниках рахується заборгованість за оренду водного об’єкта, так як вони помилково сплачували даний платіж на оренду земельної ділянки.

Видаткова частина загального фонду виконана на 94,7 відсотків, або спрямовано 255млн. 800,3 тис.грн., найбільшу питому вагу в загальному обсязі видатків займають галузі:

  • освіта – 64,5  %;
  • державне управління – 13,9 %;
  • соціальний захист населення –6,0  %;
  • культуру, фізичну культуру та спорт – 5,4  %;
  • житлово–комунальне господарство та поточний ремонт доріг – 6,7%.

 Із загальної суми видатків на соціально-захищенні статті профінансовано 221млн.536,5 тис.грн., що складає 86,6 % від загальної суми видатків, з них на:

  • оплата праці і нарахування – 190млн. 669,7 тис.грн. або 86,1 %;
  • на оплату за спожиті енергоносії – 17млн. 667,6 тис.грн. або 8,0 %;
  • харчування – 5 млн. 566,1 тис.грн. або 2,5%;
  • на виплату допомог та пільг –7млн. 562,4тис.грн. або 3,4%;
  • фінансова підтримка комунальних установ – 20млн. 138,2 тис.грн. або 9,1%.

Середня заробітна плата працівників бюджетної сфери та органів місцевого самоврядування за звітний період склала  9855,1 грн.

 

Начальник  управління  Л. ГОРОБЕЦЬ