За другий квартал 2021 року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 660 осіб
У другому кварталі 2021 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулася 661 особа. Із загальної кількості зареєстровано 149 письмових звернень та 512 - під час особистого прийому.
Більшість звернень стосується питань виплати по листках непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання - 283 звернення, тобто 42,8% від загальної кількості. На другому місці – інші питання – 119 звернень або 18%. На третьому місці – виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 79 звернень або 12%.
З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян в управлінні та відділеннях проводилися особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівництвом управління, відділень та начальниками відділів.
Графіки прийому громадян розміщені на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах, органах місцевої влади, об’єднаних територіальних громад. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи. Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.
В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
Разом з тим, нагадуємо, що з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 та вжиття заходів упередження зараження цією хворобою в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області запроваджено дистанційну форму проведення прийому громадян засобами телефонного та електронного зв’язку. Прийом громадян здійснюється в управлінні за телефонами «гарячої лінії»: 0-800-507-709; (044) 403-82-30, е-mail: kr@fssu.gov.ua.