За другий квартал 2021 року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 660 осіб

Дата: 02.07.2021 14:26
Кількість переглядів: 372

Фото без описуУ другому кварталі 2021 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулася 661 особа. Із загальної кількості зареєстровано 149 письмових звернень та 512 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосується питань виплати по листках непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання - 283 звернення, тобто 42,8% від загальної кількості. На другому місці – інші питання – 119 звернень або 18%. На третьому місці – виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 79 звернень або 12%.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян в управлінні та відділеннях проводилися особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівництвом управління, відділень та начальниками відділів.

Графіки прийому громадян розміщені на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах, органах місцевої влади, об’єднаних територіальних громад. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи. Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

Разом з тим, нагадуємо, що з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 та вжиття заходів упередження зараження цією хворобою в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області запроваджено дистанційну форму проведення прийому громадян засобами телефонного та електронного зв’язку. Прийом громадян здійснюється в управлінні за телефонами «гарячої лінії»: 0-800-507-709; (044) 403-82-30, е-mail: kr@fssu.gov.ua.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь