РОКИТНЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Київська область
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційний вебінар "Soft Skills" для працевлаштування: чим зацікавити роботодавця?"

Дата: 24.06.2021 15:45
Кількість переглядів: 84

"Soft Skills" для працевлаштування: чим зацікавити роботодавця?" – профконсультаційний вебінар, який відбувся 24 червня 2021 року за ініціативи Київського обласного центру зайнятості.

До вебінару долучилися і клієнти Рокитнянська районна філія Київського обласного центру зайнятості.

Фахівець відділу організації профорієнтації Київського обласного центру зайнятості Ірина Ростовікова розповіла, що сучасні роботодавці розраховують на те, що кандидат матиме десятки різноманітних вмінь та навичок:

- активна життєва позиція,

- здатність креативно мислити та керувати своїм часом,

- навички комунікації,

- нетворкінгу (діяльність, спрямована на обмін інформацією між людьми, об'єднаними спільними професійними чи особистими інтересами, що зазвичай відбувається в неформальній обстановці. Мета нетворкінгу полягає в тому, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання і бізнес-питання (наприклад, знаходити клієнтів, наймати кращих співробітників, залучати інвесторів),

- вміння керувати проектами,

- вміння працювати в команді та вміння створювати цю команду,

- володіння інструментами розробки сайтів, комп’ютерної графіки та відеомонтажу та ін.

Без згадки про це, сьогодні не обходиться майже жодне оголошення про роботу. І чим вища посада, тим більші вимоги.

У зв’язку з цим у країнах ЄС сформувалося поняття "м’яких" навичок (soft skills).

Вони протиставляються жорстким – спеціальним вузькопрофесійним навичкам (hard skills), бо не мають однозначної прив’язки до конкретної професії.

Часто "м’які" навички називають також універсальними або функціональними компетенціями, а факт володіння ними – функціональною грамотністю (functional literacy).

Ось деякі навички, які повинні мати претенденти для успішного працевлаштування.

1. Уміння вирішувати складні проблеми.

2. Контекстне мислення – уміння обробляти головні дані, виокремлюючи їх з масиву загальної інформації.

3. Уміння налагоджувати міжособистісні контакти – навички ефективної комунікації, ефективного слухання, ведення переговорів, емоційний інтелект та ін.

4. Уміння прогнозувати, гнучкість, швидка адаптація до змін.

Саме такий набір навичок слугує фундаментом для побудови успішної кар’єри.

Дізнатися про свої "м'які" навички можна пройшовши тестування на Платформі профорієнтації та розвитку кар’єри, що знаходиться на офіційному Інтернет-порталі Державної служби зайнятості http://profi.dcz.gov.ua/ .

Як підсумок вебінару, слухачі зробили висновок: кожен, хто зацікавлений у працевлаштуванні та розвитку своєї кар’єри, розуміє важливість постійного розвитку себе, як фахівця, аби бути гідним конкурентом на ринку праці


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь