Долучаймося до оновлення Реєстру територіальної громади!
Реєстр територіальної громади — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.
Основним завданням сьогодні є наповнення реєстру територіальної громади актуальною інформацією.
Мешканці, дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги, такі як: нарахування субсидій, отримання матеріальної допомоги тощо.
Необхідний перелік документів:
- паспорт громадянина України;
- документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
- свідоцтво про шлюб (за наявності);
- правовстановлюючі документи на житло;
- будинкова книга (за наявності);
- документ, що посвідчує особу представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.
Для оновлення даних необхідно звернутись до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області за адресою:
вул. Незалежності,2 смт Рокитне, Білоцерківський район, Київська область.