Реєстр територіальної громади — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. 

Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території. 

Основним завданням сьогодні є наповнення реєстру територіальної громади актуальною інформацією.

Мешканці, дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги, такі як: нарахування субсидій, отримання матеріальної допомоги тощо.

Необхідний перелік документів:

  • паспорт громадянина України;
  • документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
  • свідоцтво про шлюб (за наявності);
  • правовстановлюючі документи на житло;
  • будинкова книга (за наявності);
  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.

Для оновлення даних необхідно звернутись до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області за адресою:

вул. Незалежності,2 смт Рокитне, Білоцерківський район, Київська область.