Що таке soft skills і чому вони важливі для роботодавця?
Щоб досягти успіху в кар'єрі, ви повинні не тільки добре виконувати свою роботу, але і знаходити спільну мову з людьми, якими ви взаємодієте.
Саме тому в сучасних компаніях, набираючи співробітників, ейчари вже давно перестали звертати увагу лише на професійні якості кандидатів. Не менш важливо і те, наскільки розвинені їх soft skills.
Нижче ми зібрали найважливіші універсальні навички, які шукають роботодавці. Почніть розвивати їх вже зараз, щоб збільшити свою цінність на ринку праці
1. Комунікація
Чим би ви не займалися, вам так чи інакше доведеться спілкуватися з людьми. Тому важливо вміти чітко й ввічливо доносити свою думку особисто, телефоном і письмово. Сюди також можна віднести вміння слухати та публічно виступати.
2. Критичне мислення та креативність
Незалежно від посади, роботодавці зацікавлені у кандидатах, які здатні аналізувати ситуацію і приймати обґрунтовані, а коли потрібно — і нестандартні рішення.
3. Уміння працювати в команді
Навички командної роботи мають важливе значення для вашого кар’єрного успіху, незалежно від того, в якій сфері ви працюєте або яку посаду займаєте. Уміння працювати в команді залежить від вашої здатності спілкуватися з колегами, активно слухати, а також бути відповідальним і чесним.
4. Адаптивність та вміння вчитися
Світ змінюється швидше, ніж ми встигаємо випити чашку кави. Сьогодні як ніколи важливо вміти бути гнучким і адаптуватися до різних життєвих обставин. Головне — бачити в змінах не проблеми, а можливості для зростання і розвитку.
5. Тайм-менеджмент
Роботи стає все більше, процеси прискорюються, і ми змушені постійно працювати в режимі мультизадачності. Без навичок тайм-менеджменту, як і вміння розставляти пріоритети, зараз буквально ніяк у будь-якій професії
(с) за матеріалами сайту https://www.work.ua/
#КОЦЗ #Рокитне_філія #служба_зайнятості #послуги